פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השמעת תוכן הודעה קולית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בעבר הרחוק, בהכנסי לתא הקולי הייתי ראשית שומעת את תוכן ההודעה ורק לאחר מכן, אם חפצתי בכך, הקשבתי לפרטי מוסר ההודעה (מספר טלפון ושעה). מזה כבר זמן רב שאני נאלצת לבזבז גם זמן אויר יקר ואת זמני האישי על מנת להקשיב לפרטי המתקשר שברוב המקרים כבר ידועים לי....(יומן שיחות נכנסות).
אני פונה בבקשה להחזיר את הנוהל הקודם. תודה
שינו בהגדרות התא בקולי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. מספר הפאלפון שציינה גב' קרת הנו שגוי.גב' קרת מוזמנת לפנות למוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766 על מנת לקבל הסבר מלא על שרות המענה הקולי ואפשרות לשמיעת תוכן ההודעה בלבד.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה