פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה ואי מתן טיפול הולם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פלאפון, עכו סניף חברה:
תיאור הבעיה:


הנדון: הטעייה ואי מתן טיפול הולם
שלום רב,
אני הח"מ: מורן אטל
מספר פלאפון: 050-6522881
מספר ת.ז: 043107630
חש אי נעימות שאין לתארה בהיותי לקוח פלאפון ובגין סיבה זו.
להלן האירועים על פי סדר התרחשותם:
1) בתאריך 31/10/06 הגעתי למרכז שרות בעכו, בכדי לברר האם ישנם מבצעים אטרקטיביים עבורי וכיצד אוכל להוזיל עלויות (הסברתי לנציגה שאני מתקשר לרוב למספר של רשת אחרת), יש לציין שביקשתי מהנציגה במילים פשוטות: "אנא הסבירי לי בבקשה באופן מפורט וברור כשמש את הצעתך".
העסקה שהוצעה לי: לרכש מכשיר חדש יחד עם מספר חדש ולבצע הצלבת מספרים באופן הבא:
• המסלול למספר הקיים 050-6522881 (על פי עמודה ימנית בטבלה שנכתבה על ידי הנציגה מולה ישבתי: אורנה): 400 דקות ב149 ₪ +50 הודעות sms ב 9.90 ₪, עלות המכשיר 59 ₪, הוסבר לי שאקבל זיכוי בסך 40 ₪ וסה"כ עלות מכשיר לאחר הזיכוי: 19 ₪
• המסלול למספר החדש 050-3793915 במכשיר הקודם (על פי עמודה שמאלית): 250 דקות בין המנויים+50 הודעות sms 14 ₪ + עלות המכשיר: 49.90, (עלות המכשיר+עסקה קיימת)
* הבנתי שעליי להגיע לסכום של עלות זמן אויר: 200 ₪, בכדי לקבל את
הזיכוי.

על פי רישומיה של הנציגה סכום החשבון כולל הזיכוי: 231.90 ₪, בעודי יודע שהסכום הנ"ל זה הסכום שעליו מתבססת העסקה- בוצעה העסקה.
2) בתאריך 1/11/06, יום לאחר ביצוע העסקה, עיינתי בדף המצורף ולא הבנתי
כיצד הסכום הסופי 231.90 ₪ (מוקף בעיגול) עולה בקנה אחד יחד עם הסכום שאמור להתקבל על פי מיטב הבנתי, כמו כן ביום העסקה חשבתי שהמכשיר תומך בהעברת קבצים- אך התברר שטעיתי.
שבתי למרכז השרות, נציגה בשם יעל קיבלה אותי והצגתי בפניה את שאלותיי, אורנה נכחה במרכז השרות והועברתי לטיפולה; הסברתי לה שהסכום לא הגיוני- היא חישבה בשנית והוסיפה את הנתון: 280 ₪- כפי שניתן לראות בדף המצורף, סכום זה התווסף יום לאחר ביצוע העסקה, כמו כן הוצג בפניי סכום של: 29.90₪- עלות מכשיר Telit שהיה ברשותי (לטענת הנציגה: "המכשיר צץ" ולכן לא כללה אותו בסכום שהוצג בפניי ביום שבו בוצעה העסקה), למרות זאת הנציגה ניסתה לשכנע אותי שהעסקה מעולה, בנושא העברת הקבצים הסבירה לי הנציגה שלמרות זאת המכשיר מצויין.

3) בתאריך 9/11/06 שבתי וחזרתי למרכז שרות כיוון שחשתי שהטעו אותי והסכום שהוצג לי לא תואם את הסכום המינימלי בפועל, טופלתי על ידי נציגה אחרת והסברתי לה את המקרה, הוסבר לי בשנית שהעסקה מעולה ושחשבונותיי הקודמים היו יותר בסכומים יותר גבוהים ולכן עליי להיות מרוצה, לא הסתפקתי בתשובה זו והנציגה אצרה לי שתברר מול מנהל הסניף מה ניתן לעשות ותוחזר לי תשובה בתחילת השבוע ביום ראשון בתאריך 12/11/06.

4) ב12/11/06 יצרה עימי קשר מנהלת/אחראית מהסניף ואמרה שניתן להציע לי שינוי עסקה למכשיר v3 ושעליי להגיע לסניף בכדי לדון בפרטי העסקה, כיוון שהיה שבסדר יומי היה סידור דחוף לעשות, הגעתי לסניף והודעתי שאגיע למחרת.


5) בתאריך 13/11/06 חזרתי לסניף, טופלתי בידי נציגה שלא הכירה את פרטי המקרה לדבריה אך אצרה: "אושר לך להחליף ל v3 ", ניסיתי להסביר לה שאין הדבר צודק; הטיפול הועבר לאחראי בשם חמודי ולטענתו: לאחר שדיבר עם שתי הנציגות, כל המנהלים ומנהל הסניף הוחלט שלא לבטל לי את העסקה (תהיתי מי אלו שתי הנציגות?! הרי העסקה בוצעה מול נציגה אחת והעובדה שישבתי למשך כמה רגעים מול נציגה בשם יעל ביום לאחר ביצוע העסקה לא מצביעה על כך שהוצג בפניי הסכום המלא ולכן אין זה צודק לומר לי: "שתי הנציגות אמרו לך וההחלטה התקבלה על ידי כל המנהלים ומנהל הסניף, תוהה אני מדוע נקטו בשיטה של "לתפוס טרמפ" על העובדה שאני לקוח פרטי מול קבוצת נציגים ולהפוך את זה למקרה של יחיד "שטועה" מול רבים "שצודקים"- זוהי לא חוכמה!) כמו כן גם הנציג חמודי החליט עבורי שעל אף שהסכום שהוצג לי: 231.90 ₪ אינו תואם את הסכום של החשבונית שעתיד אני לקבל העסקה הזאת בכל זאת טובה עבורי- אין זהו עניינו של איש מלבדי ואין באמירה זו לכפר על הטעות והעוול שנגרם לי.
אני מבין כי ייתכן מאוד שהטעות נעשתה בתום לב ורצון הנציגה היה לבוא לקראתי, אך אין זה מתפקידו של האדם הפרטי לשלם על טעויות של חברה ובפרט חברה כמו שלכם.
אני מבקש לבטל את העסקה בגין הסיבות הבאות:
• אי בהירות וחוסר מידע מלא על העסקה.
• חוסר התאמה בין נתון גמור בשעת ביצוע העסקה לבין נתון גמור בפועל.
• זכותי להכיר את כלל פרטי העסקה לפני ביצועה.
• חוק צרכנות קובע שבמקרה של הטעייה ניתן לבטל עסקה תוך 14 יום.
ברצוני לציין שהמקרה גרם לי להפסיד שעות עבודה ולטרטר את עצמי למרכז השרות,
בנוסף שואל אני אתכם: האם לקוח צריך לשוב יום לאחר ביצוע העסקה בכדי לוודא שלא נעשו טעויות?!

בתודה,
מורן אטל
ביטול עסקה עפ"י חוק פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אטל בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל לשביעות רצונה . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה