פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הציבור ואי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
עמית מורן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מר חן לוי, נציג מטעם החברה הגיע למקום עבודתי, הציע לי לעבור לחברת פלאפון והבטיח לי מבצע "בנק של 600 דקות" במחיר של 104.90 ש"ח. הוא אף ציין כי בדרך כלל אין כזה מסלול, אך בכוחו להסדיר כל מסלול שירצה (הוא אף הגדיל לעשות וביצע עבורי חישובים במחשב על מנת להוכיח לי כדאיות העסקה). הבטחה זו נעשתה בעל פה ובכתב (כאשר נציג החברה חתום על המסמך. הוא אף לא טרח להחתים אותי על שום מסמך). מיותר לציין שעד מהרה גיליתי שהבטחות לחוד ומעשים לחוד. במשך שלושה חודשים מיום הצטרפותי (ועד עצם היום הזה) הנני פונה יום יום (ואף מספר פעמים ביום) לנציגי השירות על מנת שיטפלו בבעיה ויתנו לי את בנק הדקות כפי שהובטח. לטענתם בנק הדקות מחולק כך שמגיעות לי 300 דקות לכל היעדים ועוד 300 דקות ליעדים נבחרים. מוזר שאותו מר חן לוי לא טרח לידעני בכך, לא טרח לציין זאת על גבי טופס ההסכם ואף לא ביקש ממני מספרי יעדים נבחרים. ברור שאילו ידעתי כי לא אקבל את התוכנית לא הייתי מצטרף לחברה. אינני מעוניין בפיצוי, אלא במילוי ההבטחה וקיום ההתחייבות - קבלת התכנית כפי שהובטחה לי
כספי סוג הנזק :
קיום ההבטחה - כבר בגן מלמדים אותנו שהבטחות צריך לק פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ריער בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה