פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג מכשיר לפי התעייה של הלקוח ע"י נציג נושא התלונה:
כהן אורי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

לפני מספר ימים פניתי לחברת פלאפון לשדרוג המכשיר לדגם התומך ב-GPS
לאחר התרשמות ושיחה עם נציג רכשתי מכשיר SK-7400.
בשמחה רבה פניתי למוקד השרות כדי להשתמש בתוכנת ה-NAVIGATOR
אך התברר לי שתכונה זו לא פועלת במכשיר אלה רק ב-MOTOROLA V3.
מעוצבן , ומרגיש מרומה פניתי לפלאון והתברר כי הנציג טעה והם מצטערים.
לאחר מריבות רבות וצעקות אישרו לי להחליף את המכשיר שוב.
אז שדרגתי לאחר המלצות רבות ל SAMSUNG 770 שגם הוא לא עובד עם ה-GPS אך בעדכון הקרוב זה יתאפשר. טוב לא נורא
ניגשתי לרכוש אוזניית BLUEOOTH כדי שאוכל לשוחח גם בנסיעה באופנוע.
לאחר שרכשתי אוזניה של חברת JABRA שמתי לב שיש רעשים חזקים כאשר הפלאפון בכיס או במעיל או במרחק שעולה על 30 ס"מ למרות שהטכנולוגיה תומכת עד 10 מטר. חשבתי שהבעיה של האוזניה אז רכשתי יקרה יותר של מוטורולה מדגם 500 . גם היא יצרה אותה בעיה אז החלפתי שוב ליקרה יותר שעולה 500 ש"ח של JABRA דגם 250V וגם אותה בעיה.
אז פניתי לפלאפון לאחר בדיקה הוחלט לתת לי מכשיר חדש בגלל שעברו רק יומיים, אך הבעיה לא נפתרה גם לאחר שהם הביאו אוזניה שלהם הבעיה נשארה.
אז הם החליטו להעביר את הבעיה למחלקת תשתיות. בגלל שחששתי שיעבור זמן רב לקבלת תשובה ביקשתי לבטל את העיסקה ובמידה ותהיי תשובה אני ישדרג שוב.
הם לא הסכימו לבטל אלה לתת לי מכשיר אחר , לא הסכמתי כי המכזיר שהציעו לי אין משיבון בנימי וגם אני לא אוהב את התפעול שלו.
אז עכשיו פלאפון כבלו אותי גם אני משלם על מכשיר בעייתי וגם קובעים לי מה לקחת. אני רוצה לקבל את המכשיר אותו בחרתי ושלמתי עליו.
שלא נדבר על הזמן הרב שבזבזתי והפסדתי לקוחות ונסיעות רבות.
אני רוצה לציין שהנסיעה לפלאפון היא מרק של 30 ק"מ לכל כיוון.
אני חושב שצריכים לפצות אותי ולא להלחם בי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון הבעיה במכשיר שרכשתי , אם ין אפשרות החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתו של מר כהן טופלה על ידי נציגי חברתנו במוקד שרות הלקוחות הטלפוני ונמסרו לו תשובות בנושא.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה