פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרךיצחק רבין33,גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9 לספטמבר רכשתי מכשיר פלפון מאיש מכירות פלפון כשה האיש היבטיח לי שאני אתן לו את המכשיר הקודם שהיה לי מסלקום והוא יזכה אותי כל חודש במכשיר החדש הוא לקח את המכשיר הישן שלי ונעלם משך חודשיים אני מנסה לאתר אותו וכשה כבר אני מצליחה לדבר איתו מבטיח שיחזיר לי את המכשיר ושוב נעלם ואאפשר לטפוס אותו נגשתי לחברת פלפון גם לא משיגים אותו וגם לא מנסים לעזור הפנו אותי למשהי שיושבת במשרד שלו גם היא כל הזמן מנסה להתעלם ממני בנתיים חברת פלפון גובה ממני כל חודש על מבלי לזכות אותי . אני כל יום מתקשרת למשרד של האיש מכירות אחד מעביר אותי לשני כמו איזה כדור ואחרכך אומרים הוא לא נימצא נמסור מבטיחים וכך אני נשארת בלי מענה כל נסיונותי לבקש את המכשיר שלי הישן לא נעשה .ואני משלמת לשני חברות גם לפלפון וגם לסלקום על המכשיר הישן אנא ממכם עזרו לי יש לי את כל הפרטים שלו אמסור לכם אם תבקשו אן לי כוונה לותר על מה שהוא הבטיח לי
מירמה וזילזול סוג הנזק :
כמו שהובטח לי או זיכוי כל חודש או החזר המכשיר הישן פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתהשל גב' פאני טופלה ונמסרו לה תשובות בנושא על ידי אחראית פניות לקוחות של חברתנו. (גב' פאני טופלה גם לגבי תלונה נוספת ששלחה מספר 15120). נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה