פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כספיים משך חודשיים סכומים מוגזמים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
בנין הגונגרסים מתם חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר פלפון דור השלישי כשאני מחיובת על אינטרנת על סכום 19.90ש ויכולה לגלוש ללא הגבלה , בחודש הראשון גלשתי מעט ובחודש השני בכלל לא גלשתי . יש לי בבית מחשב וגם אינטרנט ללא הגבלת זמן רק ב40ש לפני כחודש חייבו אותי 235ש וחודש אחריו חייבו אותי ב210ש נגשתי והסברתי בשרות לקוחות של פלפון אני לא גולשת ואין לי ילדים קטנים בבית ולו נכדים שבאים אלי, ובעלי לא יודע אפילו לחייג בפלפון ביקשתי שיעשו בדיקה אולי משהוא משתמש במספר שלייביקשתי לנתק לגמרי את האינטרנת גם הרגיל וגם של הדור השליש אבנר משרות לקוחות התקשר אלי ואמר לי הוא ינתק אותי מאינטרנט אבל אני חייבת להמשיך לשלם על האינטרנט של הדור השלישי גם אם אני לא משתמשת מה זה למה שאני אשלם על דבר שאני לא משתמשת בו ? לא מספיק שמחייבים על שבככלל לא גלשתי בנוסף אוסיף כסף על דבר שאני לא משתמשת ? אבקש ממכם לעזור לי מול חברה שאינה רוצה לעזור ולפתור בעיות אלא. אחד מעביר לשני ואין תשובה ולא מענה העיקר תפסו עוד לקוח פריאייר .זה לא כך אני מבקשת לבדוק את החשבונות שלי אני אומרת לא גלשתי בסכומים האלא נעשה לי עוול לקחו לי כסף על דבר שלו השתמשתי בו אין פשוט עם מי לדבר הם מבטיחים תלכי הביתה נסדר את הענין אף אחד לא חוזר ולא מתענין על מה שקורה . פשוט בושה אני מאד מצטעות להיות לקוחה שלהם .
ועומת נפש סוג הנזק :
בדיקת גלישה באינטרנת והחזר כספי זכוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתה של גב' פאני טופלה ונמסרו לה תשובות בנושא על ידי אחראית פניות לקוחות של חברתנו. (גב' פאני טופלה גם לגבי תלונה נוספת ששלחה מספר 15102). נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה