פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
מנ"כל פלאפון תאריך : 21.11.06




הנדון: תלונה בעקבות חיוב שגוי לשיחות מחו"ל



לקראת נסיעתי לתורכיה צלצלתי אליכם בתאריך 20.9.06 כדי לברר תעריפים מוזלים

מחו"ל.

בשיחה נאמר לי שיש מבצע לפיו אני זכאית לתעריף של 4 ₪ לדקה בשיחה מחו"ל והחזר

של 100 ₪. לא נאמר לי בשום אופן שעלי להשתמש בקוד מסוים כדי לזכות בתעריף

ה"מוזל". לאחר שובי ארצה ראיתי לתדהמתי שחויבתי לפי תעריף של 10 ₪ לדקה וזאת

בניגוד לנאמר לי על ידכם בשיחה המקדימה. החיוב שקיבלתי היה על סך 270 ₪ (לאחר

החזר של 100 ₪) במקום חיוב של 32 ₪. כשצלצלתי לברר את פשר החיוב נאמר לי כבר

בתחילת השיחה שאקבל הנחה של 20% ואולם אני מבקשת שתקיימו את מה שהבטחתם

עד השקל האחרון ותחזירו לי את החיוב הנוסף בסך 190 ₪. כל הפרטים מוקלטים אצלכם

ולמרות שסירבתם להאזין להקלטה אני משוכנעת שבית המשפט יאזין לה ולדרך שבה אתם

מוכרים מוצרים ללקוחותיכם.

אי מתן תשובה לפנייתי בתוך שבוע תתפרש על ידי כתשובה שלילית ותאפשר לי לפנות

להרכאה משפטית.






בברכה

אילנה רייצין
ת.ז. 303976344
טלפון: 050-7916589

העתק: עו"ד מ.מירון
חגי ארצי

באותו יום חזרו אלי לטלפון עם אותה תשובה וכאשר ביקשתי לשלוח לי את התשובה בכתב,סירבו בתוקף.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתה של גב' רייצין טוםלה על ידי נציגי חברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה