פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות בזמן שדרוג מכשיר והפרת ההבטחה לאחר חתימת ההסכם נושא התלונה:
שלום יעל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט הסתיימה לביתי תקופה של 3 שנים למכשיר הישן ביקשה לשדרג את המכשיר ניגשנו לתחנת שרות בתלפיות בירושלים, במעמד ההסברים והשיכנועים הובהר לנו שעלות המכשיר 29.90 ש"ח , ביקשתי לרכוש זמן אוויר מראש בעלות של 99.99 ש"ח לחודש על מנת להגביל את שיחותיה של ביתי וכל זאת נעשה עם הנציגה של פלאפון שהבהירה לנו ורשמו אותנו למסלול זה, בסיום התהליך התבקשנו לחתום על ההסכם שבו לא כתוב כלום מעבר למספר קוד קניה, בדיעבד הסתבר שלא סתם הוחלט בחברת פלאפון לרשום קוד של העיסקה, כך לא ניתן להבין את תוכן העיסקה, אבל כלקוח שבוטח בנציגה שיושבת מולו ואיתה סוכמה העיסקה, חשבתי לתומי שזה בעצם הקוד של העיסקה שסיכמנו.
לאחר חודש בחיוב הויזה ראיתי סכום של 59.90 ש"ח חברת פלאפון, התקשרתי לברר, בבירור עם נציגה שנמשך שעה ומעלה מסתבר שהסכום הנ"ל הוא הסכום עבור המכשיר ולא 29.90 כמו שסוכם במעמד החתימה והרכישה, הבהרתי לה שזה לא נכון ולא הגיוני, יתרה מזאת אמרה לי הנציגה שאני מחוייבת לדבר ב 200 ש"ח על מנת לקבל את המכשיר ב -29.90 הדבר לא הוזכר כלל וכלל במעמד הרכישה, הבהרתי לה שלא הגיוני שאני צריכה להשתמש ב 200 ש"ח ושאני רכשתי דקות שימוש של 99.99 ש"ח בחודש איך אי מסבירה זאת, לא יכול להיות נאמר לי תראי בחוזה שחתמת שכך הם הדברים, ניגשתי והוצאתי את החוזה, לא כתוב בו כלום בנושאים הנ"ל אלה קוד בעל 7 ספרות בלבד, אמרתי לה שלא ניתן לבדוק זאת מאחר ויש מספר ולא פירוט , אמרה לי כן לי יש את הפירוט וזה מה שחתמת ניסיתי להסביר שאין היגיון אך לא הצלחתי לשכנע אותה, לבסוף החליטה להרכיב לי חבילות של גלישה באינטרנט, שליחת הודעות SMS '
ראיתי שלא אצליח להוכיח שלא על כך חתמתי והסכמתי לקבל את העיסקה של החבילות כדי להגיע ל - 200 ש"ח ולקבל את הזיכוי עבור המכשיר.

לאחר שבועיים לערך התקשרה הנציגה של חברת פלאפון אלי ומסרה שהעסקה שעשתה איתי בטלפון לא נכונה ושהיא עשתה טעות ושהיא מבטלת לי את העיסקה שעשינו, כעסתי נורא הרי לא אני רציתי את העיסקה השניה היא הוצעה לי על ידי הנציגה כדי לתקן את הטעות של העיסקה השניה, אך ללא בושה שוב טעות , ואני צריכה לשלם על הטעויות שלהם, אמרתי לה שאני לא מוכנה לביטול העיסקה ששני הצדדים צריכים להסכים על ביטול העיסקה לא ניתן באופן חד צדדי, לא הסכימה לשמוע אותי הועברתי לבקשתי למנהלת הלקוחות שניסתה לדבר אל לבי שהנציגה עשתה טעות, לאחר שיחה של עוד שעה, אמרה לי מנהלת הלקוחות שהם מבטלים וזהו זה , אמרתי שאני לא מסכימה, אך היא ניתקה וזהו.

מה עליי לעשות ? למי עליי לפנות ? הייתכן שכדי לתקן טעות אחת של נציגת שרות יתקנו בטעות חדשה ולאחר מכן יתנערו מאחריות, הרי אם אני קונה מוצר בסופר שכתוב עליו מחיר הם מחוייבים לתת לי את המוצר במחיר שכתוב על המוצר.

אנא עזרו לי בנושא זה
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתה של גב' שלום הועברה לבדיקה מול הגורם הרלוונטי. אחראי פניות הציבור יצור קשר עם גב' שלום.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה