|
|
|
|
|
|
חיוב |
נושא התלונה: |
יום ראשון 15 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לבעלי היה חוב בפלפון. רציתי לשלם עם כרטיס האשראי שלי ובקשו ממני להגיע לסניף בחוצות המפרץ מאחר ואני לא רשומה כבעלת הכרטיס נאלצתי לחתום על טפסים. כשבקשתי לשלם את החוב גבו ממני עמלה של 40 שח על תשלום בסניף, למרות שלא היתה לי אפשרות אחרת לתשלום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת 40 שח שאינם מוצדקים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פרץ בקשר לפנייתה ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|