פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תוכנת GPS במכשיר סמסונג 770 כנמי גייטור נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3.5 חודשים רכשתי 2 מכשירי סמסונג 770 עם GPS מהסוכן/מנהל שחר, הדגשתי שאני זקוקה למכשירים בגלל ה- GPS כי אני זקוקה לתוכנה כמפה שתראה לי מנקודה לנקודה את המסלול, ואכן זה מה שהובטח לי יותר מזה לא נמסר לי בזמן הרכישה כי התוכנה עדיין לא עובדת, לאחר כ- 3 ימים ניסיתי להפעיל את ה- GPS והסתבר לי שאין אפשרות התקשרתי למוקד ונמסר לי כי התוכנה עדיין לא עובדת וזה ייקח עוד חודש בערך עד שתעבוד ושאני אתאזר בסבלנות, כלקוחה אמינה ומרוצה של יותר מ- 15 שנים ללא תלונות/בקשות לשירות הסכמתי להמתין עוד חודש, לאחר חודש שוב לא הצלחתי להפעיל את התוכנה ושוב התקשרתי ושוב נאמר שזה עדיין בטיפול וייקח עוד חודש, הסכמתי לתת צ'אנס נוסף. ושוב לאחר חודש לא הצלחתי להיכנס לתוכנה התקשרתי לקשרי לקוחות בתאריך 16/11/06 והופנתי לבחור בשם ראובן מראובן קיבלתי תשובה שהשירות לגבי ה- GPS ישנו כניווט קולי ולא כנמי גייטור (מפה) הסברתי לראובן שאני מתחילת הרכישה ציינתי שאני צריכה את התוכנה כנמי גייטור ולא כניווט קולי, ראובן ניסה להסביר לי שהתוכנה עדיין לא נכנסה וזה ייקח עוד כחודשיים, כעסתי נורא וביקשתי להחליף לי במיידי את 2 המכשירים כי אני מרגישה שאני מרומה ושלא קיבלתי את המוצר שביקשתי, ואני לא מוכנה לשמוע יותר עוד חודש עוד חודש עוד חודשיים, ראובן אמר שאין מה לעשות וזאת התשובה, ביקשתי שיעביר אותי לאחראי מעליו והוא טען שכרגע הוא לא נמצא ושביום א' 19/11/06 יחזור אלי מנהל, ביום א' 19/11/06 שוב חזר אלי ראובן (לא הייתי זמינה) חזרתי אני אליו ולא היה פנוי הבטיחו לי שיחזור אלי, ראובן חזר אלי ביום ב' 20/11/06 ושוב הסביר לי הוא (הפעם תשובה חדשה ומגוחכת שימו-לב) "אין צפי מתי תוכנס גירסה חדשה עובדים על זה עם חברת סמסונג ושיש רק את הניווט הקולי (ובהמשך לבקשתי לדבר עם מנהל) אין מה לעשות זאת תהיה אותה התשובה" כעסתי נורא ושוב הסברתי שאני מרגישה שהוליכו אותי שולל מלכתחילה (רק שאני הייתי קצת נאיבית וחשבתי שלי זה לא יקרה) הבטיחו לי מכשיר עם גירסה של נמי גייטור (שזאת מפה ושזה מה שביקשתי מהתחלה ושהסוכן/מנהל שחר הבטיח שיש) וכל פעם שנמסר לי עוד חודש עוד חודש הייתי נחמדה להאמין ולקוות שיהיה אבל לקבל תשובה "אין צפי" זה כבר הולכת שולל, אם אין לפלאפון אפשרות לספק את המוצר מוגדר שהצרכן מבקש אל תנקבו בזמן ואל תתחייבו ואל תוליכו שולל, מסרתי לראובן שאני ממש מאוכזבת וכועסת ואני כבר אמצא את הדרך לפתור את הבעיה שנקלעתי אליה (כי להחליף את המכשירים הוא לא היה מוכן לשמוע למרות שזאת בקשה הכי מוצדקת לאור המצב), אחרי כ- 2 דקות חזרה אלי מנהלת בשם טל הסברתי שוב את הבעיה הקשיבה (יש לציין שהייתה נחמדה מאוד אבל לא עזרה לי תבינו בהמשך) חשוב לי לציין כי אני עובדת בחב' היסעים ואת המכשירים רכשתי בשל עבודתי היות וזה כלי עזר כשאני לא במשרד לעזור לנהגים ולכן הודגש הצורך במפה ובכלל הנמי גייטור זה כלי עזר לכל אזרח כמפה!!!, טל הבינה את העניין והבנתי לפי דבריה שהיא הולכת להחליף לי את המכשירים היות והיא ביקשה אם אפשר להחליף רק אחד ואני אמרתי לה שלא אני צריכה את שניהם (כי המטרה הייתה לגבי שניהם) היא הבטיחה שהיא בודקת וחוזרת אלי ונכון עד להיום 26/11/06 שעה 21:15 עדיין לא קיבלתי תשובה, ושוב מיותר לציין כמה אני כועסת ומרגישה שנעשה לי עוול ושאין לי עם מי לדבר בפלאפון ושלצערי אני אצטרך לטפל בבעיה בדרכים אחרות שזה בית-משפט (דבר שמאוד מאוד מעציב אותי כי זו לא הכוונה הייתה מלכתחילה לצערי).
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחליף לי במיידי את 2 המכשירים (וזה המעט שפלאפון י פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חג'בי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה