פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה עיי" סוכן פלאפון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי טרבלסי אברהם ולפני כחודשיים וחצי שידרגתי את מכשיר הטלפון שברשותי לדגם סמסונג 770 במעמד העיסקה הובהר לי מעל לכל ספק שהמסלול והמכשיר תואמים לדרישותיי שהם: טייפ מנהלים להקלטת שיחות ודו שיח חיצוני עם אנשים
במסגרת עבודתי ובמיוחד נאמר לי שהתשלום על המסלול שאיתו רכשתי את המכשיר כולל גלישה חופשית באינטרנט. אך מעשים לחוד ודיבורים לחוד.
כבר בחשבונית הראשונה חוייבתי במאות שקלים על גלישה באינטרנט למען ההגינות הוחזרו לי אך רק באופן חד פעמי מכיוון שאין באפשרות החברה לעמוד ב"תנאי העסקה" שמכר לי הנציג. בנוסף התברר שבמכשיר אין טייפ מנהלים כמו שהובטח אלא הקלטה של עד 4 דקות של שיחה שבא אין אפשרות להקליט את שני הצדדים כך שאין לי תועלת בכך. וזה הובא מלכתחילה לידיעת הסוכן שהבטיח אחרת.
לאחר פנייתי לסוכן נאמר לי שאני צודק והסוכן הודה בטעותו מספר פעמים וכל פעם הוא אומר:"אני אראה מה אי אוכל לעשות" ו"אתה צודק אבל ...
בכל אופן פלאפון אינה מוכנה ללכת לקראתי למרות שהצעתי לספוג עליי את עלות המכשיר למרות שזה לא צודק אבל פלאפון מתעקשת שאשלם גם קנס על יציאה מהמסלול בסך 1800 .
אין שום סיבה שבעולם שבגלל שפלאפון מחזיקה סוכנים שאינם בקיאים בפרטיי מכשירים ועסקאות אני אמור בתור לקוח לשלם על כך.
פניתי לפלאפון ונתקלתי בחומה של אטימות בנוסח:"חתמת על החוזה-זו בעיה שלך
לא כך ראויה חברה להתנהג לאחר שאני שנים נמנה עם לקוחותיה ומשלם מאות שקלים בכל חודש על המכשירים שברשותי.
מן הראוי שפלאפון תעמוד אחרי הבטחות סוכניה.
בברכה
טרבלסי אברהם
תלמים
ביטול העסקה לאלתר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פניית מר טרבלסי טופלה על ידי אחראי בחברתנו נמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה