פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצורף המכתב כפי שכתבתי לחברת פלאפון.

הנדון: תלונה חריפה ביותר!!!!

שמי עדי ואני לקוחה ותיקה וטובה שלכם מזה 10 שנים.
בתאריך ה- 26.5.06 עשיתי שדרוג מכשיר מ-SK למוטורולה. השדרוג התקיים בחולון בעמדה הנמצאת במתחם "חצי חינם", איש המכירות מטעמכם היה דודו קורן. רכשתי את ערכת השיחות הגדולה ביותר
(800 דק' ב- 245 ₪). בנוסף רכשתי בעסקה זו מכשיר ספיריט לרכב.
בעסקה הבטיח לי דודו מס' דברים:
1. זיכוי של 50 ₪ המותנה בתשלום חודשי הגדול מ- 245 ₪.
2. זיכוי שאינו מותנה והינו קבוע מידי חודש של 40 ₪ בעבור מתן מכשיר מחברה מתחרה. ביום העסקה החזרנו לידיו של דוד מכשיר נוקיה מחברה מתחרה (פרטנר).
3. הבטיח זיכוי של 19.90 ₪ בחודש על מכשיר ספיריט לרכב.
4. המליץ שלא לעשות ביטוח למכשיר היות ובשנה הראשונה יש אחריות יצרן.
5. מאחר ואינני גולשת לא הצטרפתי לערכת גלישה. רק לקחתי את המבצע על חבילת השיחות.

התחלתי לקבל חשבוניות חודשיות מכם ומשהו לא הסתדר לי ואז לאחר בירורים התברר לי שאני משלמת מידי חודש (מלבד על השיחות) 130 ₪ באופן קבוע בעבור מכשירים ( 50 ₪ על המכשיר הישן, 50 ₪ על המכשיר הנוכחי ו-30 ₪ על מכשיר ספיריט לרכב). אכן קיבלתי זיכוי של כ-49 ₪ כשעברתי סכום של 275 ₪ לחודש.
אם כן כמה סעיפים לא מתקיימים לפי ההסכם המקורי:
א. אני לא מקבלת זיכוי של 40 ₪ לחודש בעבור המכשיר שמסרתי.
ב. אני לא מקבלת זיכוי של 19.90 ₪ על מכשיר הספיריט מידי חודש אלא 9.90 בלבד.
ג. צרפו אותי ללא ידיעתי לביטוח למכשיר וכן לחבילת גלישה.
כשבררתי בסניף אשדוד אמרו לי שזה נעשה מהעמדה בחצי חינם בחולון וזה אכן תמוהה מאחר ואינני גולשת והמכשיר עדיין באחריות יצרן.

ברצוני לפרט את מס' הפניות הרב שפניתי אליכם פיסית וטלפונית ולא קיבלתי כל מענה ממשי מלבד טרטורים חסרי תכלית:
26.5.06- ביצוע עסקת השדרוג (בחולון).
28.5.06- הוסיפו לי בלי ידיעתי חבילת גלישה + שירות תיקונים. כשבדקתי מה פשר הענין נמסר לי משרות התיקונים באשדוד שהפעולה בוצעה מהסניף של "חצי חינם" בחולון.
20.8.06- ביקשתי דרך *166 פירוט שיחות היות ולא הבנתי את פשר הסכום הגבוה שאני משלמת.
5.9.06- ביקשתי דרך *166 הסבר חשבונית.
13.9.06- הגעתי למוקד שירות לקוחות ותיקונים באשקלון על מנת לתקן את המכשיר (קלקולים ותקלות מיום הקניה כגון: נכבה בעצמו, מקשים שננעלים ולא ניתן להשתמש בהם לכמה שעות, מטען שלסירוגין לא מטעין) פניתי לאחראית משמרת – ליז והיא הבטיחה שתחזיר לי תשובה בנוגע להחלפת המכשיר.
4.10.06- התווספה לי לחשבון חבילת גלישה, שוב מנק' המכירה בסניף "חצי חינם" בחולון.
24.10.06- שוב הגעתי לסניף באשקלון לבדוק שוב מצב חשבון ובדוק מה התשובה בנוגע להחלפת המכשיר, היות ולא חזרו אלי כפי שהבטיחו. התשובה היתה חיובית להחליף לי לדגם 770.
27.10.06- הגעתי לסניף אשדוד, הקרוב לביתי בליווי בעלי ואחותי בכדי להבין מה קורה בפער בין מה שהובטח לי לבין מה שקורה בפועל, ישבנו מול סנדרה סספורטה, יחד הבנו סוף סוף מה הבעיה ואיפה בדיוק יש חריגות מהחוזה המקורי. סנדרה יחד עם אחראית המשמרת שלה יצרו קשר במייל ובטל' עם המנהל של דוד קורן (בן) והבטיחו לי שהעניין כעת באחריותו ושהוא מודע לכל ואמור לחזור אליי. כאמור עד רגע זה האיש לא חזר אליי, ובעיני יש סיבה טובה לכך...
30.10.06- דודו קורן התקשר אלי. אמר שאכן טעה בקשר לזיכוי של הספיריט והוא מתחייב לזכות אותי רטרואקטיבית וכן להבא אני אמשיך לשלם 9.90 ₪ לחודש כפי שהבטיח לי במעמד העסקה. בנוסף אמר שלא מבין מאיפה התוספות של ערכת גלישה וביטוח מכשיר (למרות שזה נעשה מהעמדה בה הוא עובד) ושאני יזוכה על כך. לגבי הזיכוי על מתן מכשיר מחברה מתחרה אמר כי אינו זוכר שקיבל מאיתנו מכשיר כזה ושאין לו מה לעשות עם זה ושאני יטפל בזה בסניף בו התחלתי לטפל. זו תשובה של נציג שירות מטעמכם???? האם אני אמורה להמשיך לשלם כי לנציג שלכם יש בעיות זיכרון קשות??? אני בטוחה שלא סתם הוא דווקא את הסעיף הזה לא זוכר, נאמר לי באשדוד שאי אפשר לתת ללקוח שני זיכויים (גם על מכשיר מחב' מתחרה וגם על שיחות מעל 275 ₪). האיש עשה הרבה טעויות בעסקה ולא הלקוח אמור לשלם את המחיר.
2.11.06- התקשרתי ל *166 דיברתי עם נציגה בשם מורן ושוב ביקשתי שבן יחזור אלי.
12.11.06- שוב *166 דיברתי עם גלית וסיפרתי שוב את הסיפור.
13.11.06-שוב *166 דיברתי הפעם עם ליאור, אמר שהאחמ"ש שלו יחזור אלי. חזר אליי בחור השם ערן שהבין לליבי ואמר שוב שידאג שמר בן המהולל יחזור אלי. המליץ לי לפנות לתלונות הציבור של פלאפון ונתן לי הפרטים.
23.1106- *166 הפעם למען שינוי שוחחתי עם סיגל.

אלו הן ההשתלשלויות המיותרות שמראות על חוסר מקצועיות משווע שלכם והעדר תרבות שירות בסיסית.
כרגע ברצוני (אחרי כ- 10 שנים כלקוחת בפלאפון) לעבור לחברה אחרת, להחזיר לכם את המכשיר ללא התחייבויות כספיות (ביטול העסקה במיידי) ולסגור אתכם סיפור.
ממש לא משעמם לי בחיים ואין לי פנאי למשרה נוספת שסידרתם לי.

תודה.
כל הארבעה סוג הנזק :
החזר הסכומים שנגבו בגנבה ושחרור מהחוזה ללא כל תשלו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתה של גב' בר טופלה על ידי אחראי בחברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה