פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה על גלישה מבלי ליידע את עלות השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בטלפונים שרכשתי ילדיי הם הורידו רינגטון ומסך. בתמימותם, ומתוך ידיעה שאני עם אצבע על הדופק, הם בדקו ומצאו כי החיוב בגין הרינגטון והרקע למסך הינו מספר ש"ח. עלות התכנים מופיעה באופן מפורט באתר החברה. מה שלא ידעו ואינו מפורסם באופן בולט בעמוד התכנים, הוא כי "הורדת" התוכן כרוכה בגלישה שעלותה הסתכמה בכ - 14 ש"ח לכל מכשיר. נציג החברה, שי, טען כי בפעם הראשונה בו מבוצעת גלישה במכשיר מתפרסמת הודעה האומרת כי הגלישה הינה בתשלום. משדרשתי לראות את תוכן ההודעה, חזר בו מהודעתו והודה כי מה שכתוב הוא כי התכנים הם בתשלום, וכי אין אזכור על עלות השירות בגין הגלישה. המשמעות היא כי החברה גובה תשלום מבלי לפרסם באופן בולט כי השירות הזה הינו בתשלום ומהו עלותו. הדבר נוגד כל כלל צרכני ומהווה הטעייה לשמה.
כספי סוג הנזק :
השבת עלות הגלישה בה חויבו הטלפונים של הילדים. עלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתו של מר בינס טופלה על ידי אחראית פניות הציבור בחברתנו ונמסרו לו תשובת בנושא.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה