פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מספר נייד עקב הוספת סיפרה גרם להכנסתי לקטגוריה מוזרה.... נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום העצמאות האחרון חברה מסויימת עשתה מבצע: שולחים SMS ומקבלים SMS חזרה וכרטיס כניסה חינם לאירוע כלשהו. בתור ישראלית מצוייה גם אני רציתי להיכנס חינם לאירוע זה. שלחתי SMS אך לא קיבלתי תשובה. התקשרתי למוקד הטלפוני של חברה זו והם אמרו לי לדבר עם החברה הסלולארית , עם חברת פלפון. לאחר שיחה (ארוכה ומטישה שכללה בין השאר העברות מנציג שירות אחד למישנהו) התברר לי כי מאז שנוספה הסיפרה "0" למספר הטלפון, נכנסתי למאגר מספרי טלפון של אנשים "מיוחדים". נכנסתי למאגר של אנשים חרדים אשר מיענו לקבל שירותי SMSים. כלומר מספר טלפון שמתחיל ב 0506 שייך אל ה"קומה" של אנשים חרדים ועל כן אינני יכולה לקבל "ספאמים" לנייד שברשותי. הפיתרון שהם הציעו לי היה כל כך מגוכח והפיצוי על עוגמת הנפש הזכיר לי את המתיחות של יגאל שילון: מסתבר שהפיתרון היחידי (להזכירכם, לטעות שהם עשו) הוא להחליף את מספר הטלפון. אך, אבוייי, מה עם כל חברי היקרים (ולא חסרים לי חברים) שלא יודעים את המספר החדש? האם עכשיו אצטרך להתקשר למאות אנשים כדי לבשר להם כי "קיבלתי מספר חדש"??? ומי יממן לי שיחות אילו? חברת פלפון הציעה (כן, באמת תודה רבה, איך לא חשבתי על הצעה טובה מזו) כי במשך 30 יום אקבל מענה קולי חינם. ואווו זה פיתרון מקסים שממש יפתור לי את בעית ההודעות לחברי היקרים. ואם הם לא מספיק יקרים אז הם לא יתקשרו במשך 30 הימים הקרובים. חברת פלפון בהחלט יודעת לטפל לי בבעיות החברתיות ולעזור לי לאתר את החברים שלא מספיק קרובים אלי בכדי שיתקשרו לאחר 30 יום...

מדוע רק עכשיו נזרתי בזה? ובכן, חשבתי שבעיה זו היא חד פעמית (לזכותם של החברה שפירסמה את מבצע הכניסה חינם שהזכרתי למעלה: הם פשוט פתרו לי את הבעיה ע"י הצגת תעודת זהות בכניסה בצרוף מכשיר הנייד, שלא שווה הרבה). מסתבר שהחברה עושה בקרוב אירוע דגול נוסף , אך בעייתי הוצפה בשנית.

החברה לעיל הסכימה לפתור לי את הבעיה אך הפעם קצת היססה במתן פיתרון הולם כמו פעם שעברה.

נ.ב מאז המקרה אני "מחרימה" עד כמה שניתן את חברת פלפון ומשתדלת כמה שפחות להוציא שיחות מהנייד ע"י שימוש בקו בזק, ושימוש במכשיר מחברה מתחרה וכדומה.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
הוצאתי מרשימת האנשים שלא יכולים לקבל אס אם אס וכדו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פדר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה