פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות וטיפול לא ראוי וגביית כספים ע"פ שיקול דעת החברה. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים- קניון הרב חן כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה שדרגתי את מכשירי למכשיר sk 7200 לאחר תקלות ובעיות חוזרות ונשנות החליפו לי את הדגם לדגם מתקדם יותר sk 7400 לפני פחות מחודש.
קיבלתי טלפון שסביר להניח הוא טלפון מוחדש ולא חדש ולכן התקלות, הטלפון היה מתחמם ובטריה לא מחזיקה 7 שעות, שיחות מתנתקות וכו'... כשהחליפו לי את הפלאפון נאמר לי שאני יכולה להוריד בדור השני את כל מה שהיה לי בלפאפון וכך גם לגבי הדור השלישי ונאמר לי שלא אחוייב בעלןת כלל לא על זמן גלישה ולא על הורדות. ולהפתעתי כשקיבלתי את החשבונית החודשית התגלו לי כל מיני חיובים על גלישה והורדות למיניהן וצפיה באינטרנט.
לאחר שבוע הטלפון בזמן נסיעתי לירושלים מאילת הפלאפון נכסה בלי סיבה ולא נדלק כלומר מושבת. כשהגעתי למרכז השירות בתלפיות הכניסו את הפלאפון למעבדה ולאחר המתנה של כשעה וחצי נאמר לי שבמעבדה לא יכולים לשחזר את כל התוכן של הפלאפון והוא נשלח למעבדה חיצונית לצורך בדיקה. נציגת השירות הביאה לי טלפון משומש חלופי ונכון להיום אני משתמשת בפלאפון ללא זיכרונות, וללא כלום! ביקשתי לדבר עם מנהלת הסניף ונאמר לי שהיא תחזור אליי ביום ראשון... הגיע יום ראשון ולא כלום וכך גם ביום שני. התקשתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שהם שלחו הודעה לסניף ומחר תחזוא אליי המנהלת. ביום שלישי התקשרה אליי המנהלת ואמרה לי שהיא מוכנה לתת לי מכשיר חדש או מכשיר אחר מסוג מוטורולה שאיני מעוניינת בו. ולגבי הזיכרונות וכל מה שהיה לי בפלאפון נאמר לי שאם לא יצליחו להשיב את הכל אז לא... אני מאוכזבת מהחרה ומהזלזול של הנציגים. אני משלמת מספיק כסף בכדי לקבל שירות נורמלי ופיצוי הולם. כפיצוי אני רוצה את הlg 8300 אך המנהלת מסרבת לתת אותו למרות שהוא עולה בדיוק כמו המכשיר שיש לי ומה שאני משלמת עליו. אין עם מי לדבר בחברה הזאת, אני רוצה להגיע לסמנכ"ל החברה. נמאס לי להיטרטר וללכת שוב ושוב למרכז השירות.
כספי ובזבוז זמן ודל. סוג הנזק :
פלאפון טוב עם הכי פחות תקלות והחזר כספי על הכסף שנ פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אוחיון בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל לשביעות רצונה . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה