פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של 85 ש"ח בחיוב. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתלונה הבאה כבר טיפלתי וזה מאחורי אבל חשוב לי לפרסם כדי שאנשים ידעו.
פלאפון מפרסמת בנתב"ג כל מיני מבצעים מפתים של 100 דקות חינם בחו"ל. הבעיה היא שהם - בלי שתשים לב מחייבים אותך על כל הזמן שאתה מדבר. שמת לב והתלוננת - אתה מקבל את הזיכוי בזמן אויר לחודש הבא, לא שמת לב , פלאפון עשתה על חשבונת עוד 100 שקל.. (כאילו הם לא עושים מספיק!)
אני התלוננתי וביקשתי זיכוי לחברת האשראי, למרות שזה היה לפני חודש רק חודש הבא הזיכוי יתקבל.. ( אני מעדיפה לא להכנס לכמה חרא השירות לקוחות של ישראכרד בנוסף לכל הצרות.). בקיצור- תשימו לב לכל פיפס בחשבונית של הסלולארי שלכם - תחסכו הון...
כספי וביזבוז זמן סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' סופר טופלה על ידי נציגי חברתנו במוקד שרות הלקוחות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה