|
|
|
|
|
|
טעות של 85 ש"ח בחיוב. |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתלונה הבאה כבר טיפלתי וזה מאחורי אבל חשוב לי לפרסם כדי שאנשים ידעו.
פלאפון מפרסמת בנתב"ג כל מיני מבצעים מפתים של 100 דקות חינם בחו"ל. הבעיה היא שהם - בלי שתשים לב מחייבים אותך על כל הזמן שאתה מדבר. שמת לב והתלוננת - אתה מקבל את הזיכוי בזמן אויר לחודש הבא, לא שמת לב , פלאפון עשתה על חשבונת עוד 100 שקל.. (כאילו הם לא עושים מספיק!)
אני התלוננתי וביקשתי זיכוי לחברת האשראי, למרות שזה היה לפני חודש רק חודש הבא הזיכוי יתקבל.. ( אני מעדיפה לא להכנס לכמה חרא השירות לקוחות של ישראכרד בנוסף לכל הצרות.). בקיצור- תשימו לב לכל פיפס בחשבונית של הסלולארי שלכם - תחסכו הון...
|
כספי וביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
גב' סופר טופלה על ידי נציגי חברתנו במוקד שרות הלקוחות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|