פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת אינפורמציה חלקית + טירטור + אי לקיחת אחריות על תקלות התוך פלאפוןde נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב !!!!
לפני כחודש וחצי רכשתי מוטורולה v3 .לפני כשבוע רכשתי אוזניה אלחוטית כאשר מתברר לי כי אינה עובדת עם הפלאפון. התקשרתי לשרות הטכני והסברתי לו את הבעיה והוא הפנה אותי למרכז השרות בצומת וולקן שבחיפה.במרכז השרות אמרו לי שידוע להם הבעיה וכי אין להם גירסה אשר תתמוך האוזניות האלחוטיות למינהן.אבקש לציין שהאוזניה שרכשתי עובדת בצורה מושלמת בפלאפונים אחרים.אמרתי להם שאני זקוק לאוזניה ולא סתם רכשתי אותה והתלוננתי כי זו תקלה ובעצם מרמים ולא אומרים את כל האמת שישנה בעיה.לאחר ויכוח אמרו לי לגשת למוכר בקניון חיפה בשם שריף שם יזכה אותי על הרכישה.יום א הגעתי אליו והסברתי לו שוב את הבעיה וכי הפנו אותי אליו הוא ניסה לעבוד עלי בכך שטען שכך זה עובד ושיש לי בשביל זה שני סוללות בערכה.זהו שקר.לאחר שראה שאינו יכול לעבוד עלי שלח אותי לתומר מנהל מעבדה במרכז שרות המרכז הקונגרסים.שם תומר סיפר לי סיפורים כי האוזניה לא טובה כי לא קניתי אותה ממוטורולה וזה שטויות כי היא מעולה וחדשה.שאלתי אותו למה הם לאלוקחים אחריות על פאשלות שלהם ומחליפים לי לדגם אחר שכן עובד עם אוזניה.הוא לא ענה לי בברור והתחמק ושוב ניסה להגיד לי שזו האוזניה.הוא לקח את הפלאפון והאוזניה למעבדה ואמר שינסה להחליף פלאפון על אותו דגם והתברר שגם שם אין תקשורת טובה בין הפלאפון לאוזניה וכל הזמן מתנתק ומתחבר.תומר שוב אמר לי שאצטרך לחכות לגירסה שתבוא אך לא יודע מתי.לדעתי זו לא תשובה ללקוח שצריך לקבל פיתרון הולם למצב ועל מוטורולה לקחת אחריות על טעויות או פאשלות שלה.
טורטרתי רבות בנושא והרבה מזמני היקר התבזבז בלטחון מים לבסוף.
אני מצפה שחברה מוכרת כמו מוטורולה תיקח אחריות על הטעויות שלה והלקוח לא צריך לשלם על זה ביוקר.
פניתי למשרד התקשורת והגשתי תלונה ובנוסף יצרתי קשר עם מוטורולה העולמית שם אמרו לי שאכן יש בעיה בישראל עם הגירסה אולם הלקוח לא צריך לסבול אלא להיות מעודכן ובמקרה הצורך להיות מפוצה על כך. גם שם הגשתי תלונה רישמית.
אני מתכוון להגיע אם זה רחוק ככל שידרש כדי לפתור בעיה זו ושלקוחות אחרים לא יפגעו מכך.
אני מתכוון גם לעבור דרך מרכזי השרות ולספר את האמת על פלאפון זה.
הגיע זמן לקחת אחריות ולא להפיל את זה על אנשים אחרים
לפצות את הלקוח על הסתרת מידע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פינקר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה