פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמון משביע ושירות כלוכל נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביא לידיעתכם את מסיכת השירות הקלוקל אשר חוויתי בחברת פלאפון.
ראשית, אציין כי הנני לקוחה וותיקה בפלאפון וברשותי 5 מכשירים לערך כאשר 3 מהם אינם בשימוש.
כעת אגיע לנושא העיקרי אשר הביא אותי להעלות דבריי על הכתוב.
בתאריך 16/10/06 יצר עימי קשר סוכן מכירות מטעמם בשם אורן אשר הציע להיפגש עימי על מנת להציע לי הצעה אטרקטיבית אשר תוזיל לי את העלויות.
קיבלתי את אורן לביתי, וזה הציע לי מסלול אשר מטרתו כאמור להוזיל לי את העלות ולהגדיל את שביעות רצוני מחברת פלאפון.
בעודו מעדכן אותי בפרטי המסלול מציג אורן בפניי דגמים של מכשירים חדשים מהדור ה-3.
אני,שלא מחפשת להגדיל את הוצאותיי ובוודאי שלא על מותרות כגון מכשיר פלאפון מצאתי עצמי מקשיבה להצעתו ה"מפתה" של אורן שציין כי המכשירים אותם הציג בפניי הינם ללא עלות מכיוון שאני מקבלת זיכוי כנגד חיוב למשך 3 שנים.ועלות המסלול משתלמת לי וזאת לאחר "בדק ביית שלו" בחשבוני ובהוצאותיי.
אני, שעובדת בחברת תקשורת גדולה יודעת שמתנות אין,ובכל הצעה ובמיוחד בחברה כלכלית שמטרתה רווח,ציינתי בפניי אורן כי הצעתו אומנם נשמעת קוסמת מאוד ואני מסכימה להצעתו באם יציין על גביי דף את כל פרטי העסקה מאושרים בחתימתו.וכך היה.
יום למחרת-17/10/06 יצרתי קשר עם שירת הלקוחות בכדיי לאמת את אשר סוכם עם אורן.
וזאת מהסיבה שבעבר חוויתי חווית שירות כושלת בחברת פלאפון גם באשר לתנאי המבצע,אשר הביאוני לחוסר אמון רב.
ובשיחת טלפון נעניתי על ידיי נציג שירות בשם סלימן אשר היה נדיב ושירותי להפליא, וזה,אימת את פרטיי העסקה אשר חתמתי עם אורן.
יחד עם זאת, העלה בפניי סלימן את האופציה להפחית בדקות הכלולות של אותו מסלול ולהלן הפירוט אשר דאגתי לרשום באופן מפורט:
מסלול שעלותו 99 ₪ לחודש הכולל 200 דקות שיחה.
בנוסף, זיכוי מלא כנגד חיוב המכשיר למשך 3 שנים , משמע 52 ₪.
SMS לכל רשת בעלות של 19 אג'.
זיכוי נוסף של טרייד אין בעלות של 35 ₪ למשך שנה.
תעריף זמן אוויר מעבר ל 20 דק' בעלות של 49 אג' לכל רשת+50 דק' חינם למכשירים שברשותי למשך 3 שנים.
אך החשוב מהם:זיכוי כנגד חיוב המכשיר למשך 3 שנים!(דבר שבלעדיו לא הייתי חותמת על עסקה מחודשת עמכם).
שמחה וטובת לבב יצאתי בתום השיחה עם סלימן ואף דאגתי לשלוח מייל תודה דרך האתר של פלאפון על שירות שקיבלתי ממנו.
בתחילת חודש דצמבר כאשר הבחנתי בחיובים העודפים מכם, דאגתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות במטרה להבין את פשר החיובים.
נציגת השירות אשר שוחחה עימי ציינה בפניי תנאי מסלול שונים לחלוטין מאילו שציין בפניי סלימן.
אני,שחשתי כי פלאפון מכה שנית ביקשתי לשוחח עם גורם בכיר,חזרה אליי נציגה בכירה שאני לא זוכרת לשמה וחזרה על דבריי הנציגה ועל המסלול שכאמור עודכן בחשבוני ללא ידיעתי ואישורי!
ומזאת גם ביקשתי לשוחח עם גורם בכיר ממנה כי קשה לי להאמין את רמת האטימות.
חזר אליי ראש צוות בשם איתי כמדומני,והדבר היחיד שיכל להציע לי הוא זיכוי של מכשיר יונדאי במסלול חיילים שכאמור אמור להסתיים בחודש ינואר-פברואר.
משמע זיכוי בגובה 40 ₪ לערך,ועדכן בחשבוני את הצעתו הראשונית של אורן עם קיזוז של הטרייד אין.
המומה ומותשת יצאתי משיחת הטלפון עימו.

וכאן שאלתי:איך כחברה כה גדולה עם תחרות כה גדולה בשוק זוהי תגובתם לכל הפרשה.
אני דורשת שיעשה סדר בחשבוני!!ודברים יבואו על דיוקם בהקדם האפשרי.
אדגיש כי באם לא ימצא פתרון אשר ישביע את רצוני לא אבחל באמצעיי ואפנה לכל גורם אפשרי.

כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. מר גוטליב פנה במכתב ישיר דרך המועצה לצרכנות. הנושא יטופל מול המועצה לצרכנות.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה