פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כסף כל חודש על מכשיר שהוא בכלל בחברה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח פלפון שהיה ברשותי מכשיר TLIT שהייתי משלם עליו 50 שקל בחודש וביטוח 30 שקל לפלאפון נגרם נזק קל .אז הלכתי לשרות תיקונים בחדרה בחברה
שמה הגעתי לפקידה וזו הציעה לי להשאיר את הפלא' וסדוק ולקבל חדש ( ללא תשלום עליו, אבל בתנאי שאני ממשיך לשלם על החדש 50 ש'ח חודשי שזה לא הוגן כי על המכשיר החדש איני צריך לשלם כי חייל מקבל אותו חינם ואני חייל שזכאי לכך,וזה לא הוגן לגבות מלקוח כסף על פלא' שנשאר בחסות החברה,וגם לחדש את החיו תשלומים לשלוש שנים מאותו רגע שלקחתי את הפלא' החדש,הרי את הפלא' החדש אני זכאי לקבל חינם ללא חיוב ואינו קשור לפלא' הישן הפגום,אז למה איפסו לי את התשלומים מאותו רגע שקיבלתי את החדש ולא המשיכו לי את התשלומים לכמה שעוד נותר לי לשלם? ולמה בכלל אני צריך לשלם על פלא' שנמצא החברה ואינו ברשותי? 2. על הפלא' החדש שקיבלתי דיווחתי מאותו היום שלקחתי אותו על הרבה בעיות של ניתוקים ועל בעיות קליטה.
אני מאוד מאוכזב ומרגיש רימו אותי..
1. אנא בידקו אם באמת אני צריך להמשיך לשלם על פלא' שברשותכם ולא ברשותי? ואדרבא לאפס לי את התשלומים לשלוש חודשים מאותו רגע שנתנו לי את החדש שהוא לא קשור לעסקה ואני זכאי לקבלו חינם.
2. אני מרגיש שהפסדתי פעמיים. כאלו את הפלא' החדש קיבלתי בגלל שכולו בעיות...
אני מבקש לבדוק את הנושא זה מאוד חשוב לי לדעת מה תשובתכם...
מספר הפלא' שלי הוא: 050-9330113
תודה. נ.ב: האימייל הזה אינו שלי אם תוכלו לתת מענה לפלא' שלי אודה לכם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי המגיע לי . והחלפת המכשיר למכשיר שהיה ברש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שוהר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל לשביעות רצונו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה