פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון מצד פלאפון לחייב אותי לחוזה עם מכשירים שלא עומדים במה שהובטח בארגסיביות נושא התלונה:
גוטליב יוסף שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן נוסח מכתב שכתבתי למנכ"ל פלאפון ולא נענה.
חברת פלאפון ונציגיה מסרבים לתת לי מספר טלפון להתקשרות וכמו כן מסרבים לקבל חזרה את הציוד החדש שלא נפתח והושתל במשרדי. כלומר אמרו לי להשאיר לבדיקה ואח"כ טוענים שהיה עלי להחזיר תוך 24 שעות.
---------------------------------------------------------------------------------






13.12.06
פלאפון תקשורת
לידי המנכ"ל מר גיל שרון
פקס: 050-7078004

שלום,
הנדון:-ביטול עסקה להתחברות לפלאפון תקשורת
אני מצרף בזאת את מכתבי אליך מתאריך 8.12.06 שלדעתי לא הגיע לידיך מאחר ונדחה מהפקס שלכם . מכתב זה נשלח לאיריס נציגת המכירות והגיע אליה ולמנהלה אביחי אך לדעתי למרות שהיה ממוען אליך נעצר בדרך והחלטות ניתנו ללא ידיעתך.

המכתב המצורף מדבר בעד עצמו.

הבוקר לאחר שעמדתי על כך קיבלתי את מספר הפקס שלך מנציגת המכירות הגב' איריס על מנת שאוכל להעלות את הבעיה.

בפגישה שנערכה הבוקר במשרדי עם איריס הסברתי שוב ואיריס גם אישרה שאכן. כי הוצג בפני תכונות של המכשירים שהוזמנו שלא קיימות במכשיר ואין בכוונתי לפרטם כאן.

המכשירים שהובאו למשרדי אינם תואמים את התכונות שהובטחו ואני לא מוכן לעבוד עם מכשירים אלה. סירבתי לקבל את המכשירים ואיריס ביקשה בטלפון שאחתום ואשאירם במשרד והיא תגיע (בדיעבד הסתבר לי שהסיבה היא המתנה שיעברו 24 שעות שלטענת איריס דרושים לביטול עסקה)

בשיחה עם איריס היום ביקשה שנמתין אולי למכשיר אחר שיצא.

אביחי המנהל של איריס הסביר לי אתמול שאני לא יכול לבטל את העסקה. ואיריס אמרה לי הבוקר שביטול עסקה כזאת הנה בסמכות הנהלת החברה בלבד.

אני ביקשתי מאביחי ואיריס לאסוף את המכשירים אך הם מסרבים ולשאלתי לאן אני יכול לשלוח את המכשירים נאמר לי שאין לאן לשלוח . אביחי אמר לי גם שאני יכול לנסות ולהביאם למרכז שירות של פלאפון אבל כנראה שלא יקבלו את המכשירים.

ברצוני לציין שיש ברשותי מספיק כלים להוכיח בכל התדיינות משפטית שתהייה כי הצדק לצידנו ואני מרגיש כעת מול פלאפון הרגשה של (וסליחה על הביטוי) לחץ פיזי של גנגסטרים שיאלצו אותי להיות מינוי בחברה.




במקום הנהלת החברה אני לא הייתי מאלץ מישהו שלא מעוניין להיות לקוח החברה להיות תחת מכבש ולחץ כלקוח.

אני מבקש ממל להורות לאיריס ומנהלה אביחי לבטל מיידית את העסקה כפי שביקשתי ותוך תקווה להשארת דלת פתוחה בעתיד לעבודה מול פלאפון כפי שציינתי.

אני לא מוכן ה להיכנע לסחיטה המתבצעת כעת ומבקש לקבל תשובה מיידית מתי יאספו המכשירים מהחברה.

אי קבלת תשובה מיידית ממשרדך יהווה אסמכתא עבורי לכך שהמערכת עובדת בצורה כפי שהיא עובדת ולא תיוותר לי כל ברירה אלא לשלוח את המכשירים שברשותי עם שליח למשרדי חברת פלאפון וכל האחריות בגין המכשירים יהיו על חברתכם.

אני הודעתי לחברת האשראי לבטל את אמצעי התשלום עקב אי קבלת תמורה ואני מוכן לעמוד ולקחת אחריות בגין מעשינו.

מהיום שבו התחלתי את תהליך ביטול העסקה (כלומר יום קבלת המכשירים בחברה) בזבזתי שעות רבות בשיחות, בכתיבת מכתבים בביקור במרכז השירות ועוד.

במנכ"ל החברה ידוע לך מה ניתן לעשות הזמן זה ומה היו העלויות שלי עד היום.

מכתבי זה הנו מכתבי האחרון בנושא שיעבור ללא דרישת פיצויים בגין זמני האבוד

בברכה,

יוסף גוטליב, מנכ"ל
י. גוטליב שיווק וניהול (1987) בע"מ.

העתק:
המועצה לצרכנות
עו"ד קופרשמידט מרדכי – הר סיני 1 תל אביב
בזק תקשורת לשכת המנכ"ל







תאריך 8.12.06
רשום מבלי לפגוע הזכויות (נשלח גם בדוא"ל ובפקס)
לכבוד
פלאפון תקשורת
לידי המנכ"ל
דרך יצחק רבין 33
גבעתיים 53483

הנדון: ביטול עסקה ברוכלות – מספר לקוח 4074497

ביום 4.12.06 באה נציגת חברתך ליאת גלעד למשרדי והביאה 14 מכשירי טלפון ניידים שונים על מנת להתחיל את מינויינו בחברת פלאפון להעברה מחברת פלאפון תקשורת.

ההסכם עם חברת פלאפון תקשורת נעשה לאחר פגישה חוזרת עם נציגת חברתכם הגב' איריס גלבוע שפנתה אלי טלפונית מספר פעמים (דבר הנחשב מבחינה חוקית לעסקת רוכלות)

בפגישה האחרונה בה חתמתי על הסכם ההתקשרות הוצג מצג לא נכון לגבי תכונות המכשירים כאשר לגבי מכשירי מוטורולה V3 הוסבר שברשומת ספר הטלפונים ניתן תחת רשומה אחת להכניס מספר פרטים לגבי איש הקשר ובמכשיר סמסונג 770 הוסבר כי ישנה אופציית GPS אך היא נמצאת כרגע במצב של תיקוני גרסת תוכנה ובמכשיר זה תוך מספר שבועות תהיה אופציית ניווט. בנוסף לנ"ל הוסבר כי במכשירי הסמסונג לוח שנה לפגישות כמו בנוקיה ובכלל מכשיר זה הנו דומה בתכונותיו למכשיר נוקיה שאיתו אנו רגילים לעבוד ושהמעבר יהיה קל ביותר ולכן מכשיר זה הוזמן לרוב המינויים.

איריס הציגה בפני את מכשיר הסמסונג אך ללא יכולת להפעילו לבדיקה מאחר והמכשיר לא היה טעון. פגישה זו נעשתה במשרדי חברת גדרון בפתח תקווה מקום ששם הייתי באותו היום ושם חתמתי על הניירת כאשר מחוסר הזמן לא נקראה כל שורה ושורה בהסכם, לא הוסברה לי מדיניות ביטול עסקה מצידי ולא הושאר בידי כל העתק מכל מסמך שעליו חתמתי דבר שלא מאפשר /או אפשר לי לקרוא לגבי מדיניות כלשהיא של חברתכם. אם איני טועה פגישה זו נעשתה בתאריך 28.11.06 אך מאחר ואין לי כל מסמך איני זוכר)

בכל מקרה בפגישה אמרה לי איריס בפירוש שאין לי מה לדאוג.

במסגרת השיחה בייננו הוסבר לי שאין כל בעיה לגבי העברת רשומות הטלפון וכאשר נציגת השירות תגיע עם הטלפונים לפריסה היא מעבירה את כל המספרים.




הסברתי שוב לאיריס כי במכשירי הטלפון שלנו מספר מספרים לכל רשום ופרטים נוספים ותשובתה הייתה כי אין בעיה כל הנתונים מועברים בדיוק אותו הדבר. ולאותם השדות.
ביום שני במועד שהוסכם נשארתי במשרדי והשארתי את מנהל המכירות שלנו על מנת שמספרי הטלפון שלנו יועברו. כמו כן לאחר שאריתי מודעת פרסום שלכם בעיתון (שמורה אצלי) שבה היה כתוב שבמכשיר בסמסונג אין NAVIGATOR אמרתי זאת לאיריס והיא אמרה שהיא תבדוק. לאחר שיחה נוספת אמרה שנכון וכנראה אין.

כל מספרי הטלפון של בני וכל הרשומות היו אמורות עבור ל מוטורולה.
כאשר הנציגה הגיע הסתבר כי אין אפשרות להעביר את כל הנתונים מאחר ויש אפשרות להעתקה מכרטיס סים בלבד ובכרטיס הסים של בני אין מספרים מאחר וכל הנתונים שמורים בטלפון. הנציגה אמרה שתעתיק קודם לכרטיס ואח"כ מהכרטיס לטלפון – אך דבר זה לא אפשרי מאחר ויש רשומות נוספות שלא יעברו.

במקביל הובן כי אין אפשרות כלל למספר רשומות ובגין כל מספר יש לרשום רשומה חדשה.

איריס גלבוע הייתה בפגישה אחרת בחברתכם והנציגה דיברה איתה והעבירה אותה אלי. הסברתי לאיריס את הבעייה והיא אמרה שהיא לא ידעה שאין מספר מספרים תחת רשומה במוטורולה וכמו כן היא לא ידעה שאין אפשרות להעביר את כל המספרים מהטלפונים לטלפון החדש. והנציגה שלכם הסבירה לה שאכן כך.

במעמד זה אמרתי לאיריס שאנו לא מעוניינים בטלפונים אלה ואנו לא ממשיכים בהעברה ואיריס ביקשה פסק זמן מאחר והיא בישיבה והיא תגיע לבדוק מה עושים ובקשה שנשאיר את הציוד אצלנו.

הנציגה השאירה את הקרטון עם המכשירים וחתמתי על קבלת המכשירים תוך הוספת הערה ש" כל המכשירים נתקבלו בחברה נשארים באריזה עד לפגישה נוספת עם איריס וקבלת החלטות עקב אי התאמת זיכרונות והעברות" (ראה מצורף)

במשך השבוע האחרון ניסיתי למצוא פתרונות, אתמול ביקרתי בחנות שלכם ביגאל אלון ובדקתי מכשירים נוספים כולל LG8330 שהנו מכשיר יפה עם ניווט אך ביומן הפגישות שלן רק 299 רשומות ומכשיר זה לא מתאים לנו.

הסברתי לאיריס טלפונית כי אין לנו ברירה ולמרות שאני מכבד אותה וכולי מלא הערכה לעבודתה המקצועית , היחס הטוב שלה ללקוח וההשתדלות אין לי ברירה אלא לבטל עקב חוסר התאמה.




ציינתי גם שאני מזמין אותה ליצור איתי קשר בעתיד כאשר יהיו מכשירים אחרים ו/או תומכי כרטיסSIM.
בשיחה זו הסבירה לי איריס כי אני מחויב לפלאפון ואיני יכול לבטל את העסקה כמו כן היא אמרה שהמנהל שלה ידבר איתי כי לא בטוח שהוא יאשר את הביטול.

הערה זה הכניסה אותי למגננה וכמובן גרמה לשינוי היחס והאמון שהיה לי עד עכשיו בחברתכם כאשר איריס השתדלה ומחזירה אותי למקורות מאחר והייתי לקוח פלאפון לפני שנים רבות. ובמקביל נראה לי משיכת זמן ע"מ שיעבור זמן נוסף שבו לא נוכל לבטל את ההזמנה.

לאור הנ"ל הנני להודיעך בזאת כי אני מבטל את העסקה בייננו, בהתאם לזכותי על פי סעיף 14 לחוק הגנת הצרכן, ומשיב לך את המכשירים ומורה על אי התחלת שירות כלשהו.

הודעתי גם על בקשתי לביטול העסקה למוקד שירות הלקוחות שלכם בשיחה עם יערה ביום 7.12.06 בשעה 17:05 תוך השארת פניה תחת מספר הטלפון 050-3600420

• במידה וביצעתם חיוב כלשהו אבקשכם להורות לחברת האשראי מאסטרכרד ע"י לאומי-קארד לזכות את חשבוני בגין התשלומים שכבר ירדו ולבטל את התשלומים העתידיים, או לבטל את עסקת האשראי כנדרש על פי סעיף 14 (ב). הנני פונה במקביל גם לחברת האשראי.
• אבקש לשלוח אלי תוך 48 שעות נציג לקבלת כל המכשירים הנמצאים בקרטון באריזתם המקורית כאשר פרט למכשיר שנפתח ע"י הנציגה שלכם וגם הוא נארז על ידה בחזרה לא נגענו, לא פתחנו ולא השתמשנו באף מכשיר ולא נעשתה כל שיחה מאף מכשיר.
במידה והמכשירים לא יאספו על ידי נציגכם אשלח אותם באמצעות שליח בקרטון סגור לכתובת החברה הרשומה שלכם בראש מכתבי זה.
אבקש לאחר בחוזר את ביטול העסקה.

בתקווה לשיתוף פעולה בעתיד.

יוסף גוטליב, מנכ"ל

י. גוטליב שיווק וניהול (1987) בע"מ
בזבוז זמן עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
איסוף המכשירים ע"י פלאפון ,ביטול ההסכם והתנצלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. מר גוטליב פנה במכתב ישיר דרך המועצה לצרכנות. הנושא יטופל מול המועצה לצרכנות.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה