פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואי עמידה בהבטחות נושא התלונה:
כהן אביטל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתחילת נובמבר הייתי עם כל בני משפחתי בסניף של פלאפון, וביקשנו לבצע מספר פעולות כמעט בכל אחד מהפלאפונים של המשפחה. גם אני וגם אחותי ביקשנו לשנות את מספרי הפלאפונים לאחר שהובטח לנו על ידי נציג השירות ששמו רמי כי הפעולות הללו יבוצעו ללא חיוב, כשהוריי עדים להבטחה. כאשר קיבלנו את החשבונות החודשיים, הופיעו חיובים על שינויי מספרים על סך 17 שקלים לערך בכל אחד משני הפלאפונים. התקשרתילהיתלונן על כך אך נאמר לי על ידי שתי נציגות שירות שונות כי הן אינן יודעות מדוע אותו נציג שירות הבטיח את שהבטיח וזוהי אינה מדיניות החברה. הן סרבו לזכות אותנו על סכום החיוב ואמרו כי רמי, נציג השירות, יתקשר אלינו בכדי להבהיר את העיניין ולזכות אותנו. עבדו שבועיים וחצי בערך והפתעה גדולה, לא קיבלנו טלפון מנציג השירות. אנחנו ותיקים בחברה ויחס מסוג זה הוא עלבון!!!
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור. שם ותפקיד:
גב' כהן טופלה לשביעות רצונה על ידי אחראי בחברתנו בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה