פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין להם אוזניית בלוטוט בצבע אפור במחיר שהבטיחו לי נושא התלונה:
עומרי עבד אלחלים שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.12.2006 קניתי פלאפון (V3) דרך אתר פלאפון בנוסף קניתי אוזניית בלוטוט במחיר מבצע של 2.9*36 חודשים את הפלאפון קבלתי אבל את האוזנייה אמרו לי שאין להם במלאי ורק ורודה,קבלתי מה שאמרו וחזרתי הביתה אני פותח את הערכה ומתברר שחסר(כבל נתונים,סוללה,ודיסק התקנה).
התקשרתי למוקד ואמרו לי זה כך מגיע,אמרתי לה אבל באתר רשום שהפלאפון מגיע עם האביזרים הנ"ל,בסוף הנציגה אשרה לי שמגיע לי כל האביזרים ואמרה לי תחכה לטלפון שלי..בתאריך 12.12.2006 נגשתי לתחנת שרות בעפולה לקבל את המוצרים,נכנסתי כלקוח רגיל ורציתי לקנות את האוזנייה אמרו לי שיש להם במלאי וזה עולה 320 ₪. אני אומר להם אבל מגיע לי במחיר מבצע הם בודקים ופתאום אין להם רק בורוד!!!הרחתי שיש משהו לא בסדר.
טוב אני מבקש את האביזרים,מה אומרים לי??
אין,אין הזמנה,לא יכולים לתת לך,זה לא מגיע....והתחילו לדבר ביניהם בקודים בטלפונים בסוף קבלתי את האביזרים אחרי שעה ועשר דקות...
הגעתי הביתה התקשרתי מפלאפון אחר לבדוק אם יש להם אוזניית בלוטוט לא בורוד אמרו לי שיש וזה עולה 320 ש"ח אני שואל אותה האם את בטוחה אומרת לי כן,למחרת התקשרתי שוב ושאלתי ואמרו לי שיש להם במלאי היא שואלת אותי מה הטלפון שלך אני אומר לה,פתאום אתה שומע ורוד וורוד...התברר בסוף אם אתה נותן להם את מספר הטלפון שלך אתה ישר שומע ורווווווווווד ואין במלאי,אני שואל אותם האם יש בנצרת או בטבריה התשובה איייין!!!!
טוב,בתאריך 16.12.2006 אני נוסע לנצרת ונכנסתי כלקוח רגיל בלי להגיד את המספר שלי אני ניגש לנציג ואומר לו תן לי אוזניית בלוטוט של מוטורולה הוא בודק כן יש לי בצבע אפור ותן 320 ₪ ותקבל את האוזנייה ,אני אומר האוזנייה מגיעה לי במחיר 2.9* 36 חודשים, שואל אותי מה המספר שלך?אני נותן לו אומר אתה צודק ושואל את האחראית איך עושים את זה היא בודקת וישר עולה לה בפה שוב ורווווווווווד......
כל הנזקים עוגמת נפש עלבון כספי ו סוג הנזק :
פיצוי כספי על הזמן שבזבזתי ועל הדלק ששרפתי ושליחת פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עבד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל לשביעות רצונו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה