פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מטלפון שהולף בטרייד אין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים (פניתי להרבה גורמים לפניכם שלא עזרו כלל- לא ידעתי על האתר שלכם) עברתי מחברת אורנג' לפלאפון (למה,אלהים????) במסגרת שדרוג המכשיר לבקשת פלאפון העברתי להם את הנייד הקודם שהיה ברשותי כולל כרטיס הסים שלו (שוב לדרישתם העיקשת) היות ולא התבקשתי לבטל את המנוי בחברת אורנג' שיערתי לתומי שהחברה תעשה זאת כחלק מהשירות (לקיחת כרטיס הסים מהוה אחריות עליו כמו מספר של כרטיס אשראי בעת חיוב ולכן על החברה לדאוג שלא יעשה בו שימוש לרעה).מסתברשתמימותי עלתה לי ביוקר משום שלאחר תקופה קיבלתי חשבון מאורנג' בסך של כ700 ש"ח -על התקופה שהטלפון כלל לא היה ברשותי אלא ברשות פלאפון. אתמצת. פניתי לפלאפון וכמובן שום דבר לא עזר מישהו מהחברה התקשר לעשרות טלפונים על חשבוני בזמן שהמכשיר היה ברשות החברה .שוד לאור יום!!!!! מקווה שתצליחו להחזיר לי את הכסף... בהצלחה. מנסיוני עם פלאפון במקרים רבים אחרים שתקצר היריעה מלהכיל- אטימותם ושירות הלקוחות מהגרועים בישראל ימנעו מהם גם הפעם לנהוג בהגיון (שירות טוב ללקוח=לקוחות מרוצים=הרבה לקוחות=הרבה כסף. הגיוני לא?)


תודה מראש
כספי סוג הנזק :
פיצוי נושא ריבית והצמדה!!! (המסמכים והמספרים המדוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייכם. כפי שציין מר נגר בפנייתו, מר נגר פנה לחברתנו בנושא זה דרך המועצה לצרכנות ונמסרה לו תשובה בנושא פנייתו.

נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה