פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות מצד נציגי מכירה,יחס מחפיר של שירות לקוחות, הונאה והרבה עוגמת נפשde נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,שמי טלי אוסטרובסקי , תלונתי היא:לפני חצי שנה בערך התקשרו אליי נציגים של פלאפון והציעו לשדרג את המכשיר שלי(שכבר שודרג בעבר) שהייתי די מרוצה ממנו , ולקחת מכשיר ממסלול עולים, כנראה בגלל שם משפחתי, אך אינני עולה,לי הובטחו הדברים הבאים:
מחירו של המכשיר החדש יעלה 29.9- ש"ח , ואני אמשיך לשלם את המכשירים המשודרגים, כך שאין טעם שאחזיר את המכשיר הישן,דובר על עלות השיחה 0.37 אג' כולל מע"מ ואם עלות השיחות שאדבר יעלו על125 ש"ח אז בשנה הראשונה אקבל החזר של 60 ש"ח בחשבונית ובשנה השנייה 49 ש"ח החזר.
לאחר מכן הצטרף מנהל האזור מכיוון שהנציגה החדשה לא הצליחה לשכנע אותי, שוב, הייתי מרוצה ממכשירי הקיים, המנהל הגיע ואז התחיל מסע שכנוע מפרך ושקרי, הובטחו לי דברים, נאמר שהחשבון יצטמצם, שמעבר לסכומים שדובר לא אשלם דבר, ואז הוא הציע לי גם להחזיר את המכשיר של אימי מסלקום ואז אשלם רק 12.9 ש"ח ויהיו ביננו שיחות 300 דק' חינם.
הוא הציע לי זאת,כך: "כרגע את כה וכה משלמת על מסלול אז תשדרגי , קחי לאמא מכשיר ולא תשלמי שום דמי מנוי או דמי מסלול.
השתכנעתי ומאותו רגע התחיל סיוט ועצבים נוראים.כאשר התגלו לי כל השקרים מצד הנציגים ניסיתי לאתר אותם דרך הברה בכדי להתעמת עימם, כמובן שזה היה בלתי אפשרי(הנציגה גם הבטיחה לאימי דיבורית לרכב ולא הביאה) אפילו בטלפונים האישיים שלהם לא ענו.
את הטלפון של אימי נעלנו ויש לה רק שיחה יוצאת אליי(חינם)
מסתבר שאני משלמת על כל מכשיר גם דמי מסלול שהובטחו לי שלא קיימים!
מסתבר ששלושה חודשים חייבו אותי ות המכשיר של אימי על חבילת צלצולים וכשבטעות התברר לי האשימה אותי נציגה שאני הייתי בקניון בבת ים וביקשתי את החבילה הזאת(אני בכלל גרה בדרום ומעולם לא הייתי שם) והייתי צריכה להתחנן ולהוכיח שמעולם לא נרשמתי לשום תוכנית כזו,
כל שבוע היה סיפון חדש ומביש, הגעתי למצב שאני מתקשרת ובוכה לנציגים, אני לא יודעת מי אשם- הנציגים שהיו בביתי ומכרו לי שקרים בכדי להרוויח אחוזים או החברה.
וגם לגבי המכשירים הישנים- הראשון החזרתי ואני עדיין משלמת עליו ועל המסלול ועל השני ששידרגתי- הוא אצלי אך לא בשימוש- אני משלמת עליו ועל דמי מסלול- למה אני משלמת עליהם ועל המסלולים? הרי דמי המסלול זה הטבה(כביכול) ואם המכשיר לא בשימוש אז למה?????????
אני לא מוכנה להונאה הזאת, לעצבים ועוגמת הנפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הרשימה עוד ארוכה אני כל שבוע מגלה משהו חדש ותשלומים נוספים שלא ידעו אותי על כך וניצלו את תמימותי, אני לא מוכנה לוותר, אני רוצה לנתק את כל מכשירי ולעבור לחברה מתחרה ואני ממש לא מתכוונת לשלם אלף ש"ח על כל מכשיר רק מעצם הפרת חוזה שהם בעצמם הפרו ממזמן.
ברצוני גם לציין שאני פונה לשומר מסך עם אמנון לוי וני אשמח אם יצטרפו אליי אנשים נכזבים כמוני.

נזק כספי סוג הנזק :
ניתוק המכשירים והחזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
נעשו מספר נסיונות לאתר את גב' אוסטרובסקי ללא הצלחה. בנוסף נשלח מכתב יצירת קשר על מנת שנוכל לטפלה בפנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה