פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע עולים נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

לפני חודשיים בערך הציע לי חברת פלאפון מבצע עולים שנותן שני מכשירים(במחיר כאילו מוזל-למרות שגיליתי שאני משלמת על מכשיר הכי פשוט 37 ש"ח לחודש במשך 3 שנים) חוץ משני מכשירים הוא נותן 38 אגורות לדקה ו-150 דקות חינם בין שני המכשירים. עד היום לא קיבלתי את ה-150 דקות חינם למרות שזה מה שהציע לי הסוכן.
ניסיתי לדבר כמה פעמים עם החברה שאמרה שאין דבר כזה 150 דקות חינם
הסוכן (איוון 050-6875434) אמר שיטפל בזה כמה פעמים ובינתיים כלום.אי אפשר לתפוס אותו
אם הוא לא היה מציע לי את ה -150 דקות חינם בכלל לא הייתי לוקחת את הדיל שמכניס אותי לעוד 3 שנים איתם.(אני לקוחה כבר 10 שנים)
אני רוצה בכלל לבטל את העיסקה או שיתנו לי את ה-150 דקות ויורידו את מחיר המכשירים ששווים 10 שקלים ולא 37
אני מרגישה כל כך רע ועוגמת נפש עם הסיפור הזה
במיוחד שצוחקים עליך :מה את משלמת 37 ש"ח על המכשיר הכי פשוט שלהם??
פשוט מעצבן!
תעזרו לי בבקשה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל מה שהבטיחו לי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. אחראית בחברתנו יצרה קשר עם גב' חן ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה