|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות גרוע וזלזול בלקוחות |
נושא התלונה: |
ארדיטי אברהם |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 שנים התפתתי למבצע מכירה של פלאפון וקניתי 3 מכשירים במחיר זול .
אחר כך ראיתי איפה המלכודת - מחיר המכשיר זול אך אתה משלם כל חודש חשבון יקר . אבל לא זאת התלונה .
במשך שנה היו לי בעיות קליטה באזור מגורי . למרות הפניות הרבות לחברה הם לא הצליחו לסדר כלום . איכות שיחה ירודה וניתוקים חוזרים היו דבר יומי . בסוף נשבר לי , הלכתי אליהם להתנתק , עשו לי חשבון סופי , שילמתי 1500 שקל , ניתקו את הקווים וחשבתי שבזאת גמרתי עם חברת פלאפון .
תתפלאו אבל לא . החודש ( שנתיים אחרי הנתוק ) הורידו לי דרך כרטיס האשראי שוב 50 שקל . בחברה אמרו שלא גמרתי לשלם ובחודש הבא יש עוד תשלום כזה . אז אני שואל למה לחכות שנתיים ולא להודיע לי ברגע הנתוק ?.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם. מר ארדיטי טופל על ידי נציג שרות של חברתנו במוקד השרות הטלפוני וניתן לו הסבר על החיוב. לכל שאלה נוספת הנו מוזמן לפנות למוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.
בברכה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|