פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת טלפון סלולארי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי (12/11/2006) רכשתי מכשיר סמסונג 770 מחברת פלאפון, כאשר הנציג שירות הבטיח לי(בע"פ) שיהיה לי שירותים מתקדתמים כגון בלוטוס העברת קבצים, אמפי 3 וכו' במכשיר הנ"ל.
לא בדקתי את תכונות המכשיר מיידית מהרכישה, רק כאשר הייתי עם מישהו שהיה לו פלאפון מחברה אחרת, ניסינו להעביר קבצים דרך בלוטוס. לתדהמתי גיליתי שהפלאפון רק קורא את הפלאפון השני, ואי אפשר לעשות כלום בנידון.
התקשרתי לחברת פלאפון ונמסר לי שהבלוטוס במכשיר חסום, ואין באפשרותי לעשות כלום בנידון הזה.
כמובן שלא הייתי שמח לשמוע את זה, כי נציג השירות הבטיח לי שאוכל להעביר קבצים לחברים, פניתי אליהם בבקשה להחליף את הסלולארי לגירסא אחרת, אבל הם אמרו שהם לא יכולים לעשות את זה, בטענה שהמכשיר לא מועיל להם ואני יצטרך לשלם על מכשיר חדש שוב.
דיברתי עם מספר אנשים, שאמרו לי לפנות למשרד התקשורת בנידון זה, ובבקשה שיחליפו לי\יבטלו לי את העיסקה על הטלפון הסלולארי.

מקווה שאקבל תשובה במהרה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר ללא תמורה כספית נוספת (אותו מחיר של המכשיר) או ביטול העסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פניה כפולה, ראו תלונה 15895. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה