פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית יתר - אי מסירת מידע - רמיה והונאה נושא התלונה:
כהן איל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זהירות פלאפון אורבים לך בפינה !!!

נניח שבידך טלפון נייד בשירות פלאפון, אתה משוחח כ- 350 דקות בחודש ומשלם כ- 250 ₪ ופחות או יותר טוב לך... (כ- 175 ₪ זמן אוויר ועוד כ- 75 ₪ תשלום לחברות אחרות)

פלאפון לוחצים עליך לשדרג לדור 3 ומסבירים לך שיש להם מסלול "סוף שנה" מהמם שבו אתה משלם 150 ₪ לחודש עבור 350 דקות כלולות עם תשלום לחברות אחרות כלול ועם ביטוח כלול.. ולוחצים... ולוחצים... ואתה נכנע כי: מה אכפת לך לשלם כ- 100 ₪ פחות ולקבל יותר?

החלטת, אתה משלך 800 ש"ח עבור המכשיר, חותם על חוזה שופע אותיות מיקרוסקופיות ל 36 חודשים, מקבל מכשיר דור 3 נכסף ואחרי חודש הפתעה: החשבון תפח מ- 250 ₪ ל- 400 ₪.

בפלאפון שכחו לומר לך שבמסלול המדהים מודדים לך כל שיחה פחותה מדקה כדקה שלמה. שכחו לומר לך ש 12 שניות של מקודם הם עכשיו 60 שניות שכחו להבהיר לך ש 350 הדקות של החודש שעבר נספרות כעת כ- 1200 דקות. זה לא שאתה מדבר יותר זה רק שהם סופרים יותר, הרבה יותר.
(החשבון החדש לכל המתעניין: 150 ₪ עבור 350 דקות זמן כלול ועוד כ- 250 ₪ עבור חריגה מהדקות)


עכשיו כבר כדאי לשלם להם קנס יציאה מהמסלול בסך 2200 ₪ כי תפיחה של 200 ₪ בחשבון חודשי כפול 36 תשלומים זה הרבה יותר. בפרט כאשר מכפילים במספר המכשירים ששודרגו במשרד.

פלאפון, לאחר 13 שנות מנוי, הרוויחה ממני בהונאה כמה אלפי ₪ אבל הפסידה אותי כלקוח לכל החיים.

מה אתך? גם אתה מעוניין להיות לקוח של פלאפון? מעוניין לשדרג? כל הבהרה נוספת ניתן לקבל מהכותב: איל כהן 086745518


כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה