פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להחליף דחוף את המנהלת סניף באשקלון בקוסמוס!!!!! נושא התלונה:
מלכה בתאל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי מס' פעמים לסניף פלאפון שבאשקלון לגבי המכשיר סמסונג 770 עם מס' בעיות הנציגים מאוד נחמדים ניסו לעזור להחליף לתקן לסדר אך כידוע בלי אישור של המנהלת אי אפשר לעשות כלום אבל המנהלת בשלה לא מוכנה להקשיב ולא אכפת לה מכלום העיקר לסיים את יום העבודה שלה ובסוף חודש לקבל את המשכורת שלה. היא לא מבינה שיש אנשים שעובדים ולומדים ואין להם את כל הזמן לבקר בפלאפון 3 פעמים בשבוע בגלל תקלות שחוזרות בדגם הזה. צריך בסניף באשקלון מנהלת כמו בב"ש עם נשמה שמסבירה ומבינה ולא מחכה לסוף יום או לסוף חודש. שתבין את הלקוח ותיתן לו לצאת מרוצה כמו שהם מצפים שניצא..... חבל יש בסניף באשקלון נציגים טובים שיכולים להרים שם את המקום ולא להוריד אותו כמו שהמנהלת עושה.
תודה.
הכל סוג הנזק :
להוריד את דגם סמסונג 770 מהמדפים דחוףףףףף פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מלכה טופלה על ידי אחראי פניות הציבור של חברתנו לשביעות רצונה.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה