פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה על קו למרות שאיני משתמש בו שנים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מספרי בפלאפון 0507306421. איני משתמש בקו זה מאז אוגוסט 2001, אך חייבו אותי בכל חודש על סך 49.9 ש"ח! המספר אפילו לא קיים, למרות שזכור לי שביטלתי אותו! לא יכלתי לדבר בטלפון מכיוון שהמכשיר פורק ולא ניתן היה לבצע בו שיחות גם אם רציתי.
הסכום המיותר ששילמתי עד כה עומד על 3243.5 ש"ח (!!) עבור 65 חודשים שבהם כלל לא השתמשתי בקו. אני דורש לקבל סכום זה בחזרה וכמובן לנתק את הקו כדי שלא יחייבו אותי עוד.
שיחותיי עם מוקד השירות העלו חרס, חצי שעה של שיחה ללא תוצאות כלל. ביקשתי שישלחו לי את החשבונות בדואר ורק עדכון הכתובת ערך רבע שעה.
כרגע אני סטודנט שנלחם על כל שקל והאירוע גורם לי לעגמת נפש. הסכום הנ"ל שווה ערך לכמעט חצי שנת לימוד באוניברסיטה!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על סך 3243.5 ש"ח, על עגמת הנפש וטיפול יותר יעיל בביטול חשבונות! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גלעדבקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה