פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חויבתי במשך 3 שנים בשרות תיקונים . נושא התלונה:
חרמון קובי שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין כתובת:
גבעתים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדובר במכשיר קבוע ברכב . אני לא מישתמש בו,ולכן ביצעתי שידרוג מימכשיר ששילמתי עלו 17שח אבל התשלומים ימשיכו כול עוד אני מחזיק בקו. לכן עברתי למכשיר אחרבשידרוג כי במכשיר המשודרג אני אמור לשלם 3 שנים ואז אני יכול להחזיק במכשיר ובקו ללא תשלום. גם במכשיר הישן ששודרג לאשילמתי שרות תיקונים. ולכן לא חתמתי ולא ביקשתי. יש בידי את החוזה שברור מופיעה הסעיף של שרות תיקונים ואין שם דרישה.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חלפון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה