פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין < נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר כאשר בדקתי את החיוביים העתידיים לרדת מכרטיס האשראי שלי בחודש ינואר גיליתי שחברת פלאפון החליטה לחייב אותי בנוסף על הוראת הקבע בגין המכשיר ודמי השימוש עבור חודש נובמבר גם בשני חיובים נוספים המסתכמים בכ-100 ש"ח. עלי לציין כי כל החשובנות לפלאפון משולמים כסדרם ובמועדם דרך כרטיס האשראי.

במהלך השבוע שעבר דיברתי עם שני נציגים של החברה אוריאל ורועי שהבטיחו לברר את העניין אך איש מהם לא טרח לחזור אלי

היום התקשרתי שוב לחברה ולאחר שתי התנתקויות לא מוסברות דיברתי עם הגב' רקפת.
רקפת טענה כי חיובים נוספים אלו הינם חשבוניות שנועדו לתשלום בדצמבר 2004וינואר 2005 . (כלומר חשבוניות שלפני שנתיים) שלפתע פתאום חברת פלאפון גילתה את קיומן ולמעשה זו היתה טעות של חברת פלאפון.
כלומר היום שנתיים אחרי דורשת ממני חברת פלאפון לזכור את כל הזיכויים והחיובים עבור תקופה זו או לחילופין להסתמך על חשבונותיה שהיא עצמה טוענת כי היו מוטעים.

אני כלקוחה נתתי אימון מלא בחברת פלאפון ואיפשרתי לה גישה אל כרטיס האשראי שלי - אין הדבר אומר כי חברת פלאפון רשאית להכניס את ידה הארוכה לכיסי מבלי לידע אותי מראש על כוונתה ולתת הסבר מלא ומפורט על הטעויות לכאורה שנעשו בחיובים מלפני שנתיים. רק לאחר קבלת רשות מפורשת ממני להציג את החיובים התמוהים בלשון המעטה תהיה חב' פלאפון רשאית לחייב אותי.

למען הסר כל ספק אציין כי כלקוחה אני יכולה לבדוק חיוב ולהשיג עליו את השגותיי רק כאשר החיוב נעשה בסמוך למועד ביצוע העיסקה או תוך פרק זמן סביר - שנתיים לעניות דעתי אינו פרק זמן סביר כלל וכלל. כיום שנתיים אחרי אין באפשרותי לבדוק את החיובים או לזכור את כל הזיכויים בזמן אויר שקיבלתי מהחברה.

אבקש לקבל תשובה עניינית ומפורטת ככל האפשר בהקדם
כספי סוג הנזק :
ביטול החיובים שפורטו לעי"ל פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' כהן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה