פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פלאפון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היי שמי מרינה (אחות של אירנה) לפני חודש בערך פנו אליי נציגי חברת פלאפון בהיותי במכללה למינהל שמה אני לומדת והציעו לי בתמורת החזר הנייד שבידיי (שהיה מחברת אורנג) נייד חדש מחברת פלאפון הסכמתי חתמתי על ניירות כמובן החתימו אותי גם על גנבת פלאפון (ביטוח נגד גנבות) ואז שאלתי אותם אם יעלם לי הנייד אני יצטרך לשלם השתתפות עצמית אמרו לי בפירוש לא שיש לי ביטוח וזה מכסה הכל! ביום שישי נעלם לי הנייד (כנראה שהוא נגנב) התקשרתי אלייהם הם בהתחלה אמרו לי שאני צריכה לשלם 350 שקל השתתפות עצמית כדי לקבל מכשיר חדש אחרי שהתווכחתי איתם הם הורידו לי את המחיר ל200 (פתאום הורידו) ואני לא יודעת מה לעשות כי כשאני חתמתי על המסמכים נאמר לי שאני לא ישלם השתתפות עצמית בפירוש אני גם סטודנטית וגם עושה שירות לאומי אין לי כסף והם פשוט אבדו אליי!! אודה לכם אם תעזרו לי בהקדם. כדי ליצור איתי קשר התקשרו לנייד של אחותי אירנה כי לי אין (אם אני יחזור עכשיו לחברת ורנג שממנו באתי אני יצטרך לקנות מחדש מכשיר וזה לא פייר)
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם אחותה של מרינה, ציינה י פנייתה כבר טופלה ואינה רלוונטית.נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה