פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון מהשירות, מפתרון הבעיות ובכלל מחברת פלאפון.b נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות בקניון הרב חן בירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מאוכזבת מהחברה ומהמכשירים המוצעים. אני ממש קרובה לתבוע את החברה. מעולם לא יצאתי ממרכז שירות מרוצה!
בזמנו שידרגתי את הפלאפון שלי לsk tv slider אחרי שהגעתי למרכז שירות אחרי תקלות חוזרות ונשנות החליפו לי דגם לsk multi slider גם הפלאפון הנ"ל גרם לי להיטרטר שוב ושוב וללכת למרכז השירות לתיקון . לא יתכן ששבועיים אחרי שהחליפו לי פלאפון הפלאפון מתכבה מעצמו ולא נדלק, שיחות מתנתקות בתדירות גבוהה. הגעתי למרכז השירות והתברר לי כי הפלאפון מושבת והטכנאים לא יכולים להוציא לי את הזיכרונות ואת כל המידע שהיה לי בפלאפון. נתנו לי פלאפון חילופי ושלחו את המוח של הפלאפון למעבדה חיצונית ואמרו לי שיחזרו אליי בתשובה בעוד כ- 3 שבועות, שזהו זמן תיקון משוער. לא חזרו אליי אחרי 3 שבועות ואף אחד לא טרח להסביר או להתנצל על כך שאבדו לי הזכרונות שבפלאפון וכל המידע שהיה לי בפלאפון אבד. מנהלת סניף תלפיות הציע לי שוב להלחליף מכשיר אך אין לי שום שימוש בפלאפון שהיא הציעה לי, אני צריכה עוד לקנות כרטיס זיכרון ולקנות כבל על מנת להשיב לפלאפון שלי את חלקית הדברים שאבדו. במקום לסייע לי מנסים עוד להוציא ממני כסף.
שורה תחתונה איבדו לי את כל המידע שהיה לי בפלאפון מציעים לי שישלחו לי פירוט שיחות, ואני אמורה לחייג לכל המספרים כדי לאתר את השמות?! איזה מין דבר זה אני משלמת מספיק כסף כל חודש בשביל שיתנו לי את כל מה שמגיע לי. ולא יתכן שיעשו לי כל פעם טעויות בחשבון ויגבו ממני כסף על דעת עצמם וכשעולים על השגיאות הם עושים טובה ומזכים על הגבייה.
למה רק בסלקום ניתן להגיע אל המנכ"ל????
אני רוצה פיצוי על כל העוגמת נפש שנגרמה לי ועל כל הטירטורים והזמן שאני מבזבזת במרכזי השירות.
ואני לא אהסס לתבוע את חברת פלאפון על רמאות!!!!
כחברה שמכבדת את עצמה שיורידו את הפלאפונים הבעייתיים מהמדפים! אני לא מתכוונת להגיע יותר למרכזי השירות אם לא אקבל הפעם תשובה מספקת מפלאפון ופיצוי מרצה אני לא אשתוק ואפרסם הכל !!!! שאנשים ידעו ויתרחקו מהחברה הזאת!!
בזבוז זמן, מידע שלא ניתן להשיב אותו!! סוג הנזק :
אני רוצה לדבר עם המנכ"ל! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. כפי שציינו בתלונה מס' 15544 פניית גב' אוחיון טופלה לשביעות רצונה.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה