פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 15696 וחיוב לא חוקי נושא התלונה:
גוטליב יוסף שם/כינוי:
‏יום שני ‏25 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי בגין אי הסכמה לביטול ההצטרפות לחברת פלאפון. למרות שהודעתי להם מיידית וכמו כן המכשירים הוחזרו לפני תום 14 יום . חייבה אותי חברת פלאפון בכרטיס האשראי כאילו לא היו דברים מעולם.

מאז הגשת התלונה ישירות לחברת פלאפון, למנכ"ל לקשרי לקוחות, למועצה לצרכנות וכל הגופים המשויכים לא טרחה חברת פלאפון ליצור איתי כל קשר וזאת למרות שנאמר לי בפירוש ע"י איריס גלבוע נציגת המכירות וכמו כן מנהלה אבישי שקשרי הלקוחות מחייבים ליצור איתי קשר תוך 48 שעות.

מתשובת דוברת פניות הציבור של חברת פלאפון לתלונתי באתר רואים כי אין התייחסות כלל לתלונה. לדעתי טובת הציבור מחייבת תגובה באתר ושמישהו בחברת פלאפון יאשר מה נעשה ויגיב . ולא להיתלות בכך שעקב תלונה למועצה לצרכנות הם יענו דרכם .

מעבר להתנהגות הלא נכונה של נציגי המכירות ניתן לראות בתגובות של חברת פלאפון וכמו כן לגובות אחרות באתר שנציגי פניות הציבור הנם חותמת גומי בלבד.

ראיתי את התשובה שנתנו לתלונתי כולל שמי גם בתלונה נוספת של מתלונן אחר כלומר Copy and paste - אני מזמין את הקוראים לבדוק מספר תלונות לפני ולראות זאת

ממש בושה לחברת פלאפון

יוסי גוטליב
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
ביטול מיידי של החיוב בויזה , אישור על ביטול העסקה והתנצלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר גוטליב טופלה. לגבי טענותיו של מר גוטליב, אציין כי חברתנו מטפלת בכל תלונה באופן אישי מול הלקוח והתשובות המלאות והמפורטות נמסרות ללקוח.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה