פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת פלאפון הקימה בעיקבות שידרוגה לשירות גרוע יותר ללקוחותייה צוות לנודניקים כלומר לאנשים שמחייגים לשירות על מנת לקבל עזרה מנציגיהם
חברת פלאפון בשיא חוצפתה קוראת לזה שירות לאנשים שמתקשרים לנציגיי הלקוחות מעבר לממוצע(אז נשאלת השאלה מהו הממוצע לפניות?)
ורק ואם הלקוח יצמצם את שיחותיו לנציגיי הלקוחות אז לאחר תקופה של שנה אם בכלל הם ישקלו להחזיר אותו לשירות של נציגי שירות רגילים
יש לציין שהמענה לנציגיי הלקוחות "הנודניקים"אורך מינימום 8 דקות בכל שעות היום עד לקבלת האפשרות לדבר עם נציג
וגם אז הנציג מדבר עם הלקוח כמישהו שעושה לו טובה(ככפהו שד)
בצורה ברוטלית ומגעילה
רוב הנציגים יאמרו שהם אחראי נציגיי לקוחות (כולם משקרים -זה הצוות שבו אף אחד לא מעוניין לעבוד בד"כ אלה עובדים חדשים)
דרך אגב אנחנו הצטרפנו לחברה זו בתור לקוחות עיסקיים והסוכן של פלאפון עבד עלינו החתים אותנו על חוזה בצור שקרית הבטיח כל מינני דברים בקשר לחבילה ופשוט שיקר ע"מ שנצטרף.חברת פלאפון גיבתה אותו ושאנחנו ראינו שלא ניתן לעשות דבר ושתקנו אז חברת פלאפון פיטרה אותו משום שהוא המשיך לעבוד על אנשים אחרים וכך יתר הסוכנים שלה
לשמחתנו זהו החודש האחרון שאנחנו מחוייבים אל חברת פלאפון (לאחר 3 שנים של רמאות ושקר מצידם)
טוב שזה נגמר...ישנם עוד חברות בשוק הסלולארי ובתקווה ובאמונה שהם לא שקרניות ורמאיות כמו חברת פלאפון
חברת פלאון היתה ה1 בשוק הסלולארי וגבתה מחירים מופקעים וגם כיום גם לאחר ששינה את הסמל שלה (המיצוב שלה)נשארה אותה חברה מגעילה חבל שנתנו בהם אמון (3 שנים פשוט סבלנו איתם .זו חברה פשוט גואלית).


עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דוד בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה