פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון תקופתי נושא התלונה:
ברזילי רותם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר פלאפון לפני שנתיים לערך. בפברואר 2006 החלטתי לבטל את המסלולים הקיימים (שעולים סכום כסף חודשי) עקב נסיעה לחו"ל שנמשכה 10 חודשים וכשחזרתי גיליתי כי אני עדיין משלם עבור מסלולים אלו, שסכומם יצא כ-15 שקל בחודש, סה"כ, לפי משך הטיול יוצא 150 שקל. התקשרתי לחברה לאחר שהתברר לי עניין זה והם מצידם טוענים שלא בוטל המסלול וגם שזו אשמתי שלא בדקתי.... השאלה היא, על מי אפשר לסמוך כאשר מבטלים את המסלול שזה באמת יקרה???? ולמי אפשר לפנות בעקבות במצב של דוד וגוליית שכזה????
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ברזילי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה