פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבו לי כסף במשך חודשים מתחת לאפי ואף שיקרו לי במצח נחושה!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל כבר דיברתי עם נציג שירות והאחראי משמרת וביקשתי מנהל מעל והוא עוד לא חזר אליי!
במשך כ-6 חודשים אתם על דעת עצמיכם (שאני אומרת אתם אני מתכוונת לחברת בפלאפון שאני מחשיבה אותה כגוף אחד הרי אם הנציג הנוכל הוא מאליכם זו בעייתכם שהכשרתם אותו לתפקיד) הוספתם לחשבון החודשי שלי כל מיני חבילות והורדות וגלישה באינטרנט שאני בכלל לא רציתי ולא ביקשתי!!! וגם הוספתם לי ביטוח כאשר אני ספציפית במעמד השדרוג של מכשיר הפלאפון ציינתי שאני לא רוצה ביטוח! הנציג שירות הנוכל והגנב עשה זאת רק בכדי לקבל את הבונוסים שלו ולהרוויח על חשבוני!! אתם פשוט גנבתם אותי מידי יום ביומו במשך חצי שנה ושיקרתם לי במצח נחושה אני מאוד כעוסה על עניין זה אם לא תחזרו אליי בהקדם אני מתכוונת ללכת עם העניין הזה אפילו לנושא של תביעה אזרחית.
החברה שלכם פשוט עשתה מעצמה צחוק וביזיון, הראתה את עצמה כלא אמינה ומזלזלת.
דבר אחרון, תתקשרו למספר של הפלאפון אורנג' שהשארתי בפרטים, כיוון שהפלאפון מהחברה שלכם אני החרמתי אותו ממזמן והוא יצא מכלל שימוש אצלי, תודה.
כספי סוג הנזק :
קודם כל תתקשרו אליי ותטפלו בנושא שלי!! תראו טיפת רצינות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' וקנין בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל לשביעות רצונה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה