פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה ממדרגה ראשונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגעתי לכאן כי לא נשארו לי ברירות. אני לא אוהב להתלונן אבל הפעם זה משגע אותי ואני לא יכול לשמור בבטן. זה פשוט מרגיז.

אז זה מתחיל ככה. אני באופן כללי לקוח מרוצה, שהחשבון היה מגיע בערך ל-400 450 שקל בחודש ועוד 44.90 שהייתי משלם על המכשיר כל חודש. בוא נגיד כל חודש מקסימום 550 ₪ כולל הכל.

ביום בהיר אחד, איכשהו נעלם לי המכשיר, כנראה גנבו, אז נכנסתי לאחד מסניפי פלאפון בחולון לבקש מכשיר חדש. אמרו לי שלא כדאי לי לשלם את הביטוח אלא עדיף לי לשדרג את המכשיר, כי יש מבצע נהדר עם פלאפון מהדור השלישי בעלות של 42 שקלים לחודש כולל מע"מ, חבילות גלישה ב – 19.9, 600 דקות בחודש במחיר מצחיק של 189 שקלים כולל מע"מ, 100 SMS במחיר של ב-27 כולל מע"מ, עלויות ביטוח ותיקונים ביטוח מינימלי וסה"כ בערך 450 ₪ על כל החבילה כולל ה-44.90 על המכשיר הקודם, ככה שייצא לי בסך הכל בערך כ-500 ₪ על הכל. בעצם כלום לא היה אמור להשתנות פרט לעובדה שיש לי מכשיר חדש מהדור השלישי עם כל הנלוות והטופינים שדחפו לי.

ביום הראשון היו קצת בעיות עם המכשיר. לא כל כך הבנתי איך מתפעלים אותו, במיוחד שאני לא כל כך משתמש בכל האינטרנט, הורדת המשחקים ומצלמת הוידאו המשוכללת של המכשיר שמצלמת בדיוק 15 שניות ומתנתקת. אז הגעתי אחרי יומיים לסניף וביקשתי להחזיר את המכשיר, ולקבל מכשיר כמו המכשיר הקודם ולשלם את הביטוח על הגניבה. מה לעשות, אני בחור מהדור הישן. מאלו שמשתמשים בסלולרי בשביל להתקשר ולנתק. לאחרונה התחלתי לשלוח SMSים.

אבל אמרו לי לא, ושאי אפשר לשנות את הבחירה. כמו בשש בש. נגעת נסעת. אמרו שאפשר לבטל את התוכנית אך ורק אחרי 24 שעות. זה מה אמרו. אם לקחת את המכשיר ועברו 25 שעות, אז אתה תתקע איתו במשך 3 שנים. אין לך ברירה. ככה הם עובדים כנראה. עובדים עלינו.

השלמתי עם מצבי וחיכיתי לראות את החשבון שייצא לי. הפלא ופלא. תנחשו כמה הולך לרדת לי חודש הבא??? ??? 400??? לא. 500??? גם לא. 600??? הייתי מת.

יצא לי 560 ש"ח ועוד 49.90 על המכשיר הישן ועוד 42 על המכשיר החדש. סה"כ: 652 שקלים.

אז התקשרתי לשאול למה ושיסבירו לי. הרי אני זוכר בדיוק מה היתה ההצעה. לפחות אזה אני זוכר.

המוקדן אמנם היה בחור נחמד, אך הוא השתמש בכל מיני מילים מסובכות, שעבדכם הנאמן לא הצליח כל כך להבין. למרות שהייתי מגדיר את עצמי בתור אדם מלומד ומשכיל. לא מבין.
יש זמן אוויר רגיל, את זה כבר למדתי להבין. אבל נוספו כל מיני ביטויים כמו השלמת שיחה, חבילות גלישה חודשיות ב-1G ו3G, KB כלול ועוד כהנה וכהנה מינוחים, שאני מקווה מאוד שהמוקדן לפחות הבין אותם.

נדפקתי. עכשיו תגידו לי אתם מה לעשות ??? לשתוק ולשלם???
בקיצור. קבל עם ועדה אני אומר - אל תשדרגו את המכשירים. תישארו עם מה שיש לכם, ואם נגנב לכם המכשיר תשלמו את הביטוח. אל תתפתו לעסקאות מיוחדות.
אני נדפקתי ושזה לא יקרה לכם. אני כנראה הולך לנתק את המכשיר ולעבור לסלקום, אורנג' או אולי סתם להסתפק בטלפון של המשרד ושל הבית. אולי אני אתקשר לאמנון לוי משומר מסך. אולי הוא יעזור לי.

ולכל מקבלי ההחלטות בפלאפון – לא מכובד. באמת לא.

בברכה,
סתם עוד לקוח מרוצה ולא חשוב.

עוגמת נפש סוג הנזק :
רוצה את המכשיר הישן, לשלם ביטוח ואולי אחר כך אני אשתכנע להישאר בחברה הזאת. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
מר אבדי טופל על ידי אחראי בחברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה