פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת חוב לא מוצדקת!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
עבדתי בחברת "יס" במשך כשנה וחצי ובמסגרת עבודתי קיבלתי מכשיר סלולרי של חברת "פלאפון". תוקצבתי בסכום של 350 ש"ח ובמידה וישנה חריגה חב' פלאפון תקזז את ההפרש דרך תלוש המשכורת.
מאז, רק פעם אחת חוייבתי ב- 20 ש"ח בשל חריגה.
כעבור שנה וחמישה חודשים התקשרו אלי מחברת פלאפון בטענה שחלה טעות מצידם ולא חוייבתי במשך שנה וחודשים ושאני חייב להם 4700 ש"ח.
הייתי בהלם, לא הבנתי איך יכולה להיות טעות שכזאת: הרי אם הייתי יודע שאני חורג מהסכום הייתי מצמצם בשיחות, מתקשר יותר מהמשרד. אפילו לא היתה לי האופציה לבדוק מה מצב החשבון כי בירור חשבונית אחרונה נותן את הסכום של כל החברה ולא יכלה להיות לי אינדיקציה. יתרה מכך היתי מספר רב של פעמים במרכזי שירות בשל תקלות חוזרות ונישנות ואף נציגת שירות לא הסבה את תשומת ליביי שאני חייב סכום כלשהוא.
מאז ההודעה ניהלתי מס' שיחות טלפון עם חב' פלאפון ואלו לא מוכנים לבוא לקראתי ולנסות להגיע לפשרה כספית לגבי הטעות הנ"ל שכמובן הגיע בהפתעה מוחלטת ואינה מוצדקת בעליל.
אודה על טיפולכם המהיר...
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בנסמיחן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה