פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור הלקוח ושירות לקוי!! נושא התלונה:
יאסקין אלכסנדרה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכשיר TELIT X170 של חברת פלאפון כשנה שעדיין אני משלמת מדי חודש את עלותו. בחודשים אוקטובר ונובמבר 2006 הייתי מגיעה לעיתים קרובות מאוד לחברת פלאפון על מנת שיתקנו לי תקלה במכשיר... פעמים רבות הגעתי, חיכיתי שעות לתיקון המכשיר והוא היה יוצא מהמעבדה ללא שינוי, בחודש נובמבר הגעתי שוב לחברת פלאפון ודיברתי עם אחראית המשמרת באותו היום בשם ליטל, נאמר לי שהיא תכניס אותו שוב למעבדה על מנת לתקן אותו. ושוב חיכיתי שעתיים לתיקון המכשיר וכאשר הגעתי הביתה התברר לי שזה לא המכשיר שלי, היו שריטות בפלסטיקה שלא היו קיימות במכשיר שלי, המקשים של המכשיר נתקעו והחלטתי לחזור שוב לליטל- אחראית המשמרת. הגעתי שוב לחברת פלאפון והראיתי לליטל את המכשיר היא מיד אמרה שהיא תחליף לי את המכשיר למכשיר "חדש" והיא מצטערת על הטירטור ושהיא תפצה אותי... המכשיר הישן הוחלף לאותו הדגם אבל "חדש"... אך כעבור חודש גם מכשיר זה התחיל לעשות לי בעיות בתצוגה, התצוגה התחיל להתעוות, המסך התחיל להתכבות ובנוסף לכל התחילו בעיות קליטה והתברר לי שזהו מכשיר מחודש!!... ב-10/01/07 חזרתי שוב לחברת פלאפון אך ליטל לא הייתה והחליפה אותה אחראית משמרת בשם ליאת. ניגשתי לליאת וסיפרתי לה את הסיפור, ליאת טענה שמכיוון שאין לי ביטוח אני אצטרך לשלם את עלויות התיקון במעבדה כ-200 ש"ח במידה והמכשיר יצטרך תיקון. ובנוסף לכך אני אצטרךף להתחייב לביטוח ל-18 חודשים ולשלם מדי חודש דמי ביטוח... אמרתי לה שאני לא מעוניינת בביטוח והחלפת המכשיר ל"חדש" הייתה אמורה לפתור לי את הבעיות ולא ליצור לי בעיות חדשות!.. ליאת החליטה "לבוא לקראתי" ולעשות לי טובה בכך שאני אשלם רק חודש אחד דמי ביטוח על מנת שיתקנו לי את המכשיר.. אמרתי לה שגם את זה אני לא מוכנה. היא החליטה שבמידה ואני אחזור שוב רק אם בעיות תצוגה בעתיד יבוצע לי תיקון המכשיר ללא עלות...למכשיר בוצע איפוס שהיה אמור לפתור את הבעיה. במשך שיחתי עם ליאת ניגשה אלי נציגת פלאפון אחרת ששמעה את השיחה והסבירה לי שמיום החלפת המכשיר אני זכאית ל-שלושה חודשים שירות תיקונים!!! זהו דבר שליאת לא הזכירה אפילו במשך שיחתי איתה, היא ניסתה לשקר לי ולא להציג בפני את זכויותי. ליאת דיברה בצורה מאוד לא נעימה, לא ניסתה לבוא לקראת הלקוח ומסרה פרטים לא נכונים וכלל לא עזרה לי!
היום ה-14/01/06 שוב החלו בעיות תצוגה במכשיר, ושוב המסך החל להתכבות.
החלפת המכשיר למחודש גרמה לי ליותר בעיות משהיו לי!!
אין לי זמן להגיע לחברת פלאפון יותר ולבזבז שם שעות! נמאס לי מהטירטורים של החברה ומהמכשירים הלקויים ומהשירות הירוד, אני משלמשת מדי חודש המון כסף לחברה על מנת לקבל את השירות ומכשיר תקין שעבורו אני משלמת!! החברה בכלל גרמה לי לעגומת נפש, שעות של טירטורים והמתנה מיותרת.
אני מעוניינת יותר בהחלפת מכשיר ולא מסוג זה.
אני מבקשת שחברת פלאפון תתייחס ברצינות לפנייתי ותתן את השירות שמגיע ללקוח עבורו אני משלמת לאחר שנה של זלזול בלקוח!
בזבוז זמן וטירטור לשווא סוג הנזק :
החלפת המכשיר למכשיר אחר! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' יאסקין בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה