פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר E815 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף מאי 2006 רכשתי מכשיר "חדש" אחרי הרבה בעיות של טעינה וכן של קליטה בספיקר בצד השני מסרתי לבדיקה והתברר לי להפתעתי שכנראה קיבלתי מכשיר לא חדש מפני שתאריך פקיעת האחריות על הםוללה היה 5.2006 וכן הספיקר היה מנותק כמו האנטנה לאחר מספר תיקונים החליפו את הסוללה ובתאריך 19 12 06 התחייבו להחליף את המכשיר בחדש .עדל15 1 07 איש לא יצר איתי קשר ובפנותי לסניף הוחלף המכשיר בטלפון משומש שבחברה טוענים כי הוא חדש .
בזבוז זמן .טלפון בעיתי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דשתי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה