פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה, זיוף.... נושא התלונה:
קדרינל עדי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חברת פלאפון. תחת השמי (מנוי עיסקי) נמצאים 4 מכשירים.
אתמול, 8 חודשים לאחר שידרוג 4 מכשירים, גיליתי לתדהמתי כי התנאים שהוצעו לי במהלך העסקה ומה שאני משלמת בפועל כלל אינו תואם (לצערי, בגלל שהייתי לקוחה מרוצה זה שנים לא טרחתי לבדוק את החיובים אף פעם - טעות חמורה מאוד!) העסקה שהוצעה לי אמרה כי על כל מכשיר אשלם 29.90 ש"ח ואקבל החזר בזמן אויר של אותו הסכום בתנאי שאדבר מעל חבילת דקות שעליה התחייבתי. בפועל גיליתי אתמול כי אני משלמת 46 ש"ח על כל מכשיר (39.90 + מע"מ) ומקבלת החזר של 27 ש"ח (ולא 29.90 - ובפועל אני אכן מקבלת החזר של 29 כמו שאמרו לי ולא כמו שכביכול אני חתומה...). בבירור עם חברת פלאפון מתברר כי 2 מתוך 4 ההסכמים עליהם כביכול אני חתומה, תנאי העסקה רשומים בכתב יד ולא מודפסים, והסכם אחד כלל אינו נמצא. טענתי היא כי מישהו שינה את תנאי העסקה לאחר חתימתי, או פשוט החליף את הדף הראשון עם פרטי העסקה בדף הכתוב בכתב יד, כי אני בשום פנים ואופן לא הייתי מסכימה לעסקה שבה הייתי צריכה להוסיף סכום של 19 ש"ח כל חודש עבור כל מכשיר!
דבר נוסף, היות ואני לקוחה עסקית אני זכאית לקבל מכשיר מסוג ספיריט (קבוע לרכב) בעלות מוזלת. מכשיר אחד נלקח במעמד העסקה. מכשיר שני הציעו לי בשיחה טלפונית בעלות של 9.90 לחודש עם החזר של 9.90 לחודש לא מותנה. המתקין הגיע אלינו לביצוע ההתקנה, לא החתים אותנו על שום מסמך ולא קיבלנו שום מסמך. בפועל, אנו משלמים על המכשיר 24.90 ש"ח. בחוזה אשר נמצא אצל חברת פלאפון שכביכול חתום על ידנו, החתימה אינה שלי. מישהו רשם שם את שמי תחת החתימה ולכן מדובר כאן בזיוף!
כמובן שפניתי לחברת פלאפון ולא קיבלתי שום מענה. עברתי כמה נציגים ועוד כמה מנהלים והתשובה היחידה שקיבלתי האי שהם יבדקו במחלקה המשפטית לגבי חלק מהטענות שלי.
אלו הטענות המרכזיות שיש לי נגד חברת פלאפון. יש כמובן, עוד כל מיני דברים קטנים כמו למשל שבמעמד העסקה אמרו לי שמספיק שאני חורגת בדקה אחת מעבר לבנק דקות שאליו התחייבתי ואני מקבלת זיכוי מלא, ובפועל אני צריכה לחרוג בזמן אוויר כולל בסכום של 30 ש"ח על מנת לקבל את הזיכוי, ועוד הרבה דברים מן הסוג הזה!
כפי שזה נראה, האופציה היחידה שלי היא פשוט לגשת למשטרה עם הנושא של זיוף חוזים וזיוף חתימות.
עדי

כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי מלא על כל מה שאני לא אמורה לשלם עליו, החזרת תנאי העסקה למקורן ופיצוי על עוגמת נפש! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' קדרינל בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה