פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חוזרות במכשיר סלולארי וחוסר תמיכה מצד החברה נושא התלונה:
בנסמיחן איקה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכשיר סלולארי של חברת פלאפון.
מיום הרכישה ביליתי זמן יקר כמו וכמה פעמים במרכז השירות, דבר אשר גובה ממני מאמצים רבים ואובדן שעות עבודה מכיוון שהחברה פעילה רק במהלך שעות העבודה המקובלות.

לאחר הסבר לנציגה שאני לא יכול להגיע אליהם כל פעם עם תקלות שחוזרות במכשיר ואני מבקש שיחליפו לי את המכשיר לחדש או לדגם אחר, הסבירה לי הנציגה שאכן מכיוון שאני הגעתי כמה פעמים היא רושמת במחשב לאחר התייעצות עם מנהלת שיוחלף לי המכשיר במידה ואני אחזור על אותה התקלה.

לאחר חודש שוב חזרה התקלה וכאשר התקשרתי לנציגים נאמר לי שאין אפשרות להחליף לי את המכשיר ואני אאלץ לחזור שוב למרכז שירות על מנת שיבדקו לי אותו.

נאמר לי שמכיוון שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה הם מוכנים לתת לי שליח במחיר מוזל, כנראה שאני עדיין נאלץ לשלם על התקלות שלהם.

בגלל התקלות וחוסר התקינות של המכשיר, אני נאלץ להוציא שיחות חזרה מהפלאפון הנוסף שלי כל פעם שהפלאפון לא מצליח לתפוס שיחה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בנסמיחן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה