פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר דור-3 לא תקין שנקנה ועוגמת נפש חריפה שנגרמה לי ! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ארבע האגודות 1- שערי חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תחילה ברצוני לציין כי אני לקוחה של רשת פלאפון מאז שיצאו חברות ומכשירי הסלולר אל השוק.מעולם לא הייתי ולא רציתי להיות ברשת אחרת. אך לפני כחודש רכשתי את מכשיר LG 8300 דרך אתר האינטרנט של רשת פלאפון (שמבחינתי האתר ומרכז השירות זה אותו דבר התשלום בסופו של דבר מועבר לאותה חברה-פלאפון)וזאת לאחר הפרסומות שהתפרסמו באמצעי התקשורת השונים אשר פירסמה את המוצר בתור הפלאפון המושלם מדגמי הדור השלישי.
לדאבוני הרב האמנתי לפרסומת נפלתי בפח ושידרגתי את המכשיר הישן שלי ל- LG 8300 ועשיתי את טעות חיי ונשארתי בחברת פלאפון.
אני כ"כ מאוכזבת מהמכשיר שאני ממש מצטערת ומקללת את השנייה שהחלטתי לשדרג את המכשיר הזה. יש חסימה של הבלוטוס ולכן לא ניתן לקבל קבצים-מה שבכלל לא נמסר לי שרכשתי את המכשיר, העברת הקבצים ע"י ה USB האלחוטי לא מצליח יש בעיות ואני לא יכולה להעביר קבצים מהמחשב לפלאפון וליהפך. כל שיר/צלצול שאני מעונינית להוריד דרך האתר (כיון שאי אפשר דרך המחשב- מה גם שיוצא לי ממש יקר) מוריד לוידיאו ולא ל MP3 או "לצלצולים", וכשמתחברים ל"דור ה-3" דרך המכשיר בקטגורית "הורדות ומולטימדיה" מתקבלת ההודעה: " המכשיר שברשותך אינו תומך בהורדת צלצולים/קליפטונים/שומרי מסך " (מכשיר דור-3- בין החדשים בשוק לא תומך!!!) ובנוסף לכל הסוללה החלשה שבקושי מחזיקה וטעינתה מתבצעת מידי יום- מכשיר של פחות מחודש!!!
ביום שישי בתאריך 12-01-06 ביקרתי במרכז פלאפון ע"מ לבדוק מה קרה למכשיר ומדוע כל הבעיות האלה קיימות במכשיר שנמצא אצלי רק חודש ימים. הנציגה ששמה רביד התייחסה אלי מאוד יפה ונתנה שרות מאוד אדיב , החליפה לי את הכרטיס זיכרון ואת ה USB (שלטענתם היה תקול )ואף ניתן לי הסבר בענין ההורדות ע"י נציג טכני במרכז השירות גם הנציג וגם הנציגה אמרו לי שאם תחול בעיה לחזור אליהם. חזרתי הבייתה ושוב אותה תקלה אותה בעיה שום דבר לא נפתר, כאילו לא בילתי 3 שעות במרכז השירות באותו היום.
התאכזבתי ברמה שלא ניתן לתאר אותה,התאכזבתי מרשת פלאפון, מהמכשיר,מהענין שרשת גדולה כמו פלאפון שמכבדת את עצמה עובדת על הלקוחות בעיניים , והנושא הזה מאוד עצוב כי מי שנותן לחברה את הכח והבסיס הם הלקוחות , וחבל שככה מזלזלים ומשחקים בהם.
ביום שישי ה- 19/1/06 הגעתי למרכז פלאפון שוב באותו נושא של הפלאפון ולאחר שיחה עם נציגה בשם אדווה ובהתייעצות עם מנהלת משמרת בשם ליטל הוחלט להחליף לי את המכשיר ואת הסוללה כיוון שנמצאו לא תקינים (עוד טעות של הרשת מכשיר חדש וגם הוא לא תקין) אך כאשר הנציגה אדווה עשתה לי העברת זיכרונות למכשיר החדש היא מחקה לי את כל הזיכרונות שהיו לי בטלפון!!!, לא יאומן כמה חוסר אחריות וחוסר מקצועיות יש במפ"א חדרה ובכלל בחברת פלאפון- אומנם זאת טעות אנוש אבל מאז השידרוג של המכשיר שלי אני רק משלמת על כל הטעויות של חברת פלאפון. אפילו מנהל לא יצא לשוחח ולהרגיע אותי. כל מה שעשו בשבילי זה נתנו לי שעה ורבע שיחות חינם ותדפיסים של השיחות יוצאות שלי כדי להתקשר לאנשים ולשאול אותם למי שייך המספר הזה ובמילים אחרות להרגיש מפגרת והכל בגלל הטעיות של רשת פלאפון. הגעתי למצב שמרוב עצבים כבר בכיתי. את האכזבה שלי מהכשיר ניתן לתאר אך את האכזבה מהרשת ממש לא. אני מעונינת להפסיק את ההתקשרות שלי עם הרשת הזאת וברצוני לעבור לרשת אורנג' למרות שאני לא אוהבת את הרשת הזאת אך לפחות המכשירים שלהם אמינים וכל הלקוחות שלהם מרוצים ובסוף עם חיוך על הפנים. ככה לפחות אני אדע שהכסף שלי לא יורד לטמיון כמו עכשיו. אני מרגישה שנפלתי קורבן לחברה שלכם ולא הקשבתי לחברים ומשפחה שייעצו לי לעבור לחברת אורנג' או סלקום ולרכוש את המכשירים שלהם שהם אמינים, חבלן שנתתי לכם ולחברת LG להנות מכספי.
המצב הזה כבר חצה את כל גבול הטעם הטוב ,לי פשוט נמאס מהרשת הזאת והגיע הזמן שכלל ציבור ועם ישראל יידע מי היא באמת רשת פלאפון ומהם באמת מרכזי השירות של רשת פלאפון.
גם ככה לפי הכתבות האחרונות בעיתונות רשת פלאפון לא מוצגת באור חיובי כך שהתלונה שלי גם בדרך לעיתונות.שכולם יידעו מה סבלתי וכמה עוגמת נפש עברתי!!! אני בטוחה שרשת סלקום ואורנג' (חברה שבקרוב מאוד אני וכל משפחתי נהיה מנויים בה) לא יגרמו כזה עוול ללקוחות שלהם .
מבחינתי רשת פלאפון מ-ח-ו-ק-ה ואני יודעת שלאחר שעוד הרבה ייחשפו למקרה שלי גם הם יימחקו את הרשת הזאת. בושה וחרפה!!!
פיצוי על עוגמת הנפש שעברתי וביטול ההתחייבות שלי ל- 3 השנים ברשת פלאפון (אחרי העוגמת נפש והעצבים שחוויתי בגללם אין סיבה שאני אמשיך ברשת הזאת) פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
אחראי פניות הציבור שוחח עם גב' מזרחי ופנייתה טופלה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה