פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבו לי כסף!!!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל בנסיעה שלי בקיץ לחודשיים לארה"ב,
נכון קצת טיפשי מצידי, אבל לא עדכנתי את חברת הסלולאר הנלוזה על דבר נסיעתי,
כשחזרתי ראיתי שהמנוולים חגגו בזמן שלא הייתי ודפקו לי חשבון אבסורדי של 140 ש"ח לחודש על 0 שיחות שקיימתי!!!
אצבעותיי אצו רצו וחייגו לשירות הלקוחות שלהם,
אך כמובן שבאמתחתם היו את כל התירוצים והסיבות למה לחייב אותי את הסכומים האבסורדים האלה עבור שירות שלא קיבלתי.
בצר לי ורע לי ומר לגרוני, החלטתי להרים את הדגל הלבן לשלם ולשתוק.
אתם חושבים שכאן עצרה מסחטת הכספים? לא!
קיבלתי את חיוב כרטיס האשראי השבוע וראיתי כי על חודש נובמבר, בו הייתי בארץ, קיבלתי חיוב של כמעט 300 ש"ח על פלאפון חו"ל- שירות שלא ביקשתי, לא נרשמתי אליו, ובטח שלא הייתי בחו"ל.
על התענוג הזה: 0 דקות שיחות שנעשו מחו"ל כשאני יושבת לי בכלל בארץ הקודש שילמתי סכום שזועק לשמיים. שוב התקשרתי אליהם,
שוב אותו סיפור, הם ממציאים לי תירוצים מפה ועד הודעה חדשה , כל דבר כדי להצדיק את הגזל הזה.
די, נשבר לי, ביקשתי להתנתק!
אחריי יותר מ5 שנים שאני לקוחה שלהם
היחס שלהם מחפיר
וזו לא פעם ראשונה או שניה שקורה לי כזה דבר איתם
כמעט כל שני וחמישי אני מוצאת את עצמי מחוייבת על משהו מגוחך אחר
הגיעו מים עד נפש.
האמת, אני שוקלת לתבוע.

ותודה לפלאפון על שדואגים לעשות אותי עצבנית כל שני וחמישי
וגם עוגמת נפש ו סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מלכיאל טופלה ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה