פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תעריף "שבת" במסלול "דתי" בצורה לא מוצדקת. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
א. אני משוייך למסלול "דתי" בפלאפון, שאחד מתנאיו הוא תשלום גבוה (כ10 ש"ח/דקה) בשימוש בנייד בשבתות/חגים.
ב. במהלך ראש השנה נגנב המכשיר שלי, ונעשה בו שימוש (כמאה דקות) ע"י הגנב.
ג. הטיפול בנושא ע"י החברה היה איטי מאוד (מעל שלושה חודשים) ובסופו הוחלט על זיכוי שרירותי של 200 ש"ח בחשבוני ולאחר שאיימתי לעזוב את החברה הועלה הזיכוי ל350 ש"ח
ד. הבהרתי לחברה מס' פעמים שאני מוכן לשלם עבור כל הדקות שנעשו בניגוד לרצוני ובלא ידיעתי, אך בתעריף הרגיל של ימי חול, כיוון שאין הצדקה "לקנוס" אותי על שיחות שנעשו בניגוד לרצוני, והחברה מודה שאכן הן נעשו שלא על ידי.
ה. הזיכוי לפי חישוב זה, בהתאם למה שנאמר לי ע"י נציגי החברה, אמור להיות 645 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא בהתאם לחישוב שנעשה ע"י נציגי החברה עס"ח 645 ש"ח פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שפירא בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה