פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון חו"ל נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בתאריך 26.9.05 רכשנו פלאפון חו"ל בשדה התעופה בארץ, אצל פקידה בשם קרן. קרן מסרה לנו כי עלות דקת שיחת יוצאת היא 4 ש"ח ושיחה נכנסת- 2 ש"ח. לאחר חודשיים, גילינו חשבונות פלאפון מאוד מנופחים, (כ-5,000 ש"ח כ"א!), ונודע לנו מחברת פלאפון שאכן הפקידה טעתה, וכי המחיר הנכון הוא 8 ש"ח לדקת שיחה יוצאת ו-4 ש"ח לדקת שיחה נכנסת. מובן שמייד ביטלנו את ההשתתפות בפלאפון חו"ל ודרשנו את ההחזר (כחצי מהסכום).
בפלאפון סירבו להחזיר לנו בנימוק שאחרי החודש הראשון, כשהיתה לנו בעיה עם הסוללה- נציג שלהם שאל את בעלי "למה אתה לא משתמש במסלול הזול?"
בלי לפרט יותר מדי (בעלי לא שם לב לשאלה ונזכר בה לאחר השיחה)
בפלאפון טוענים שכנראה הסכומים הגבוהים לא הפריעו לנו, כי הפקיד אמר לנו על המסלול הזול ולא התייחסנו..

אנו דורשים מחצית מהסכום, שכן הוא נגבה מאיתנו במרמה!
כספי סוג הנזק :
החזרת מחצית מהסכום שנלקח בטעות( כ-5,000 ש"ח) פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נעשו מספר נסיונות לאתר את מר זורובסקי ללא הצלחה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה