פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזילת כסף נושא התלונה:
ברן אורן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף חצי חינם כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל שודרג מכשיר הטלפון של אישתי במסגרת מסלול ללא חיוב חודשי ודמי יציאה מתוכנית קודמת מה שהוהבר לנו בברור על ידי מנהל דוכן המכירות בן אדרי שמו "רק התחיבות ללא שום תשלום" לדבריו.
להפתעתי חודש לאחר מכן בחשבונית שנשלחה אליי חויבנו על סך של 588 ש"ח ללא שום התראה מוקדמת,ביצעתי עשרות שיחות למוקד הועברתי מאחד לשני ואף אחד לא היה מוכן לתת לי תשובה ברורה מה קורה. מאחד לשני עברתי אמרו שיחזרו אליי וכלום לא דובים ולא יער.
כבר שלושה חודשים הם לא נותנים שום פתרון וממשיכים לטרטר אותי ואת אישתי מנציג אחד לשני,הבחור שביצע את העסקה לא עונה לטלפונים.
ביקשתי אישור בכתב שבו ייכתב מתי אזכה לראות את הכסף,אך נתקלתי בתרוץ שלא ניתן להדפיס ולא קיימת האפשרות וכן הלאה והלאה...
עד היום עוד לא קיבלתי את הכסף וכנראה גם לא אקבל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על סך הנזק ופיצוי כספי וכמובן לעזוב את החברה המקוללת הזאת. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ברן טופלה על ידי בכיר בחברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה