פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה מפלאפון נושא התלונה:
כהן ראומה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
נתניה פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 14/03/06 רכשנו באמצעות סוכן שהגיע למשרדנו ללא הזמנה מאתנו, בעסקת רוכלות, שמונה מכשירי פלאפון של חברת "פלאפון", שכוללים את האפשרות לשיחת מירס.
חשיבות העסקה מצידנו היתה הצורך שעובדנו ינהלו שיחות בתשדורת מירס ברחבי הארץ בפלאפונים הללו.
בניגוד למובטח בעיסקה, התברר לנו שאין כיסוי ארצי לשיטת השידור המבוקשת ובעצם מדובר בכשל תמורה.
מתוך שמונה המכשירים, השתמשנו בשלושה בלבד וזאת במשך ימים ספורים שימוש של שיחות בודדות, שאר המכשירים הושארו באריזתם המקורית.
מיד כשגילינו שלא זאת העסקה בה חפצנו, ניסינו לאתר את סוכן המכירות ממנו נרכשו הפלאפונים אך לשווא. פנינו לתחנת השרות של פלאפון,סניף נתניה פולג ולאחר שיח ודברים שהגיע למבוי סתום, השארנו בזעמנו את שמונה הפלאפונים על הדלפק וזאת למרות שלא הסכימו בסניף לתת אישור בכתב על המעשה.

פנינו לחברת "פלאפון" אין ספור פניות מנציגה לנציגה וחוזר חלילה ופרט לטרטור ולהעברת שיחות לא קיבלנו מענה לבעיה. בשיחה אחת נציגה בכירה הבטיחה לנו שהעסקה תבוטל ונקבל על כך הודעה רשמית בדואר וכמובן שאנו ממתינים לכך עד עצם היום הזה ממש.

בשיחה אחרת עימם נאמר לנו שבשלב מוקדם של הרכישה (לאחר כשבועיים), מועסק של "אל –דר אומנויות ברזל" התקשר לחברת "פלאפון" על מנת לאשר את המשך העסקה. תרחיש שלא יכול היה להתרחש ואבוי אם כן שהרי מורשת החתימה היחידה בחברה היא בעלת החברה וקבלת אישורו לכאורה של העובד הוא כקבלת אישור כל פלוני אלמוני וייתכן אף שאותו סוכן מכירות ביצע אישור זה.
נתבקשנו לשלם עבור הפלאפונים סכום מלא, אנו מופתעים מאד מדרישה זו. מבחינתנו מדובר בעסקת רוכלות, שהיה בה מן ההונאה שהרי לא ענתה על כל צרכנו וזכותנו היתה לבטלה בתוך שבועיים ימים וזכות זו נלקחה מאיתנו.

קיבלנו דרישה לשלם סכום של 37685.00 ₪ עבור הפלאפונים, דרישה מוזרה ומוגזמת לכל הדעות.

1) הפלאפונים לא בידנו אלא שמורים זה חודשים כבר (שבוע וחצי לאחר רכישתם), בסניף נתניה פולג וקיבלנו אישור לאחרונה על הימצאותם שם.

2) מדובר בכשל תמורה שהרי לא זאת העסקה שחפצנו ובקשנו לרכוש.

3) מדובר בשיחות בודדות שנשמח לשלם את עלותם ושנעשו בשלושה מהמכשירים בלבד ושאר המכשירים בידם באריזתם המקורית.

ולכן מהסיבות המובנות המצוינות לעיל אין אנו מוצאים לנכון לשלם את הסכום המבוקש על ידי פלאפון.

שלחנו מכתב זה ליועץ המשפטי של פלאפון מר שחטר והוא כתשובה שלח לנו כתב תביעה ושוב דרישה לשלם את הסכום המצוין לעיל

אנא עזרתכם...האין דרישה זו מוגזמת האין הלקוח רשאי להתחרט ולשלם קנס הוגן...הייתכן ונאלץ לשלם סכום מוגזם זה



נשמח לתגובתכם המהירה

כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה